ballerusk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 This is the story about 2 grave robbers called Boon and Hunner trying to stay alive in a hard environment. For a living, they sell corpses to professors for use in unconvential science which is frown upon in the society. However, it's getting harder to find good corpses as competitors and graveyard security consistently try to outwit Boon and Hunner. From being petty criminals they are forced into an even darker side of life to stay alive... Witness a story of drama, action, love, jealousy, horror - all compiled into a chill down your spine! Denne har jeg laget selv i Adobe Premiere Pro av materiale til en film en venn og jeg begynte på i mars 2000. Det skulle bli en hyllest til gamle skrekkfilmer som Dracula og Frankenstein, men dessverre utover i produksjonen føk ambisjonene i været mens det praktisk mulige gikk rett ned. Jeg er absolutt ingen ekspert i APP, men jeg tror og håper at jeg har fått til å gjenskape denne old school horror-følelsen. Neste blir å lære meg After Effects (eller et annet effekt-program) siden APP begynte å bli bra utstabilt med noen av filterene. Musikken er en miks av forskjellige klassiske verk, jeg husker ikke hvilke i farten. Mulig at det fins andre som hadde passet bedre, men jeg er ikke så altfor kjent i klassisk musikk-sjangeren hehe. Håper på tilbakemelding, eller at noen synes det er moro å se i alle fall Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Synes den var jævlig bra jeg. Keep up the good work . Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Takker, føler selv at jeg er i start-gropa hva angår klipping. Så langt har jeg bare som sagt brukt Adobe Premiere Pro (2.0), men det virker som produksjonsselskaper og skoler er mest glad i Avid og Final Cut Pro, noen som har erfaring med disse? Prøver å ta til meg alt av kunnskap rundt temaet, kan anbefale dokumentaren The Cutting Edge, samt boken In The Blink of An Eye av Walter Murch. Driver og leser et par andre bøker om det mer praktiske og administrative om "kaoset" med klipping - mye å holde styr på virker det som, men spennende! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Stilig!! Dette likte jeg! Herlig klipping og effekter mot det paradoksale, gav en god stemning! Du har talent for dette:D Angående redigeringsprogram har jeg ikke så veldig mye erfaring selv, men jeg tror det mye i bunn og grunn kommer til hvilken workflow du foretrekker, ved valg av program. For meg har Sony Vegas alltid vært naturlig (men så har jeg heller ikke prøvd mye annet...). Bruk det du selv føler gir deg best arbeidsflyt; det programmet som gjør det du vil:P Avid er spesielt på sin helt egne måte. Noen misliker måten Avid fungerer på, andre sverger til det... Du kan laste ned diverse prøveversjoner på Avids hjemmesider=) Edius kan også være verdt en titt=) Det finnes òg produksjonshus som bruker Premiere Pro.. det varierer veldig.. men kan man ett program setter man sett fort inn i ett annet=) Joachim Endret 24. september 2007 av The_Lobster Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Takk for ros, setter pris på tilbakemeldinger og informasjon som kan inspirere og lære! Har såvidt hørt om Vegas, og ikke i det hele tatt om Edius, så de må jeg sjekke ut. Vil tenke meg at prinsippene er så og si de samme i de forskjellige programmene ja, og at det kommer an på personlige preferanser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå