Joachim_F Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Drift City er et onlinebasert bilspill fra Korea, som kan spilles helt gratis. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser ut som ett veldig morsomt konsept, skal testest Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 enig, skal teste selv og Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) lasta ned og prøvde det igår, veldig morsomt spill. er kanskje litt ensformig til tider. Det mest ironiske er at jeg har et LFS community som heter Drift City som har heti det lenge før spillet var annonsert www.drift-city.com er nede nå, har problemer med host Endret 7. september 2007 av Jo Vegard Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tenkte først på GT Pro Series til Wii når jeg så grafikken Sikkert bra dette da Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Drift City kan lastes ned fra spillets offisielle nettsted, og du behøver ikke å betale for å spille. Spillet er ett av flere onlinespill du kan finne på portalen ijji. * Finn beste pris for Drift City i Gamer.no sin prisguide hmm. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Drift City kan lastes ned fra spillets offisielle nettsted, og du behøver ikke å betale for å spille. Spillet er ett av flere onlinespill du kan finne på portalen ijji. * Finn beste pris for Drift City i Gamer.no sin prisguide hmm. Hørt om automatiserte publiserings-systemer? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Høres kult ut, jeg laster det ned atm. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Det her var dritgøy! Har spilt det i drøyt 4 timer igår/idag og er i lvl 20! Bare si ifra på pm hvis du vil joine "crewet" mitt! (Pn0n, Pirate-n00bs0fn0rway) Gøy forkortelse. Kan bli mye gøy med og leife på den første "n"`n. Edit; Kan det stemme at de bruker en dårligere versjon av grafikkmotoren som Crackdown bruker? Biler etc. og når man er i løp og ser pedaler og ratt ser VELDIG ut som Crackdown. Nå mens jeg også er igang, er det noen som har fått til høyere oppløsning enn 1024*768? Kjipt og bruke det på en 22" wide Endret 7. september 2007 av Laland Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Laland: pm sendt mvh bananeple Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Alle som vil joine Pn0n kan bare skrive "/join crew Pn0n" Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hmm.. får ikke dette til å virke jeg.. skjønner ikke hvorfor men.. får prøve litt til.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Når dere først er inne på gratis spill fra den siden så kan dere ta med KwonHoOnline! Første gode fightingspillet jeg har spilt på PC siden Mortal Kombat! Edit: Dette er også gratis. Endret 10. september 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 laster ned nå og gleder meg til å teste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ble fort lei av den Lenke til kommentar
Mow Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syns ikke dette var all verdens, men er jo gratis:-) Et bilspill som også er gratis, som jeg personlig syns slo ann mye bedre er Project Torque. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg