7CHP Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, driver og lager ny nettside og lurer på følgende: Ved å klikke på et bilde/knapp (FAGMESSER, rolloverimage) ønsker jeg at følgende skal skje: 1. den aktuelle siden med knappen i den røde framen skal byttes ut og vise en ny side (_parent) 2. siden i den blå framen skal byttes ut (filmFrame) Forståelig? (Vennligst ikke fortell meg at frames er sååå 1996, jeg lagde nettsider da også, men lite i mellomtiden, jeg må ha noe som funker, og har 5 arbeidsdager på meg, 2,5 igjen...) All hjelp mot løsning av problemet vil være takknemlig Svar her eller gjerne på mail [email protected] Hilsen Arild! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Frames Hvis du har tilgang pa PHP (noe nesten alle hoster har) bruker du Morten sitt includescript. http://mortz.tjokk.net/kategorier/kode/ Det folger med enkel bruksanvisning, og du far akuratt det du leter etter. Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En for å bruke et nordnorsk kraftutrykk Jævlig dårlig løsning som kan funke er å ha to linker inne i hverandre. <a href="fil1.html" target="_parrent"><a href="fil2.html" target="filmframe">Fagmesser</a></a> Dette har jeg ikke prøvd, og jeg vil sterkt fraråde deg å bruke dette. Tar deg neppe mer enn noen timer å sette deg såpass inn i php at du får til det includescriptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå