Gå til innhold

Madeleine McCanns mor mistenkt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når faren i tillegg innrømmer at de gav ungen sovemedisin så styrker iallefall det politiets teori om at de overmedisinerte ved en feil eller no...

9467785[/snapback]

Har han innrømmet det nå? Det hadde jeg ikke fått med meg...

9467800[/snapback]

Har stått i vg et par ganger. Madeleine hadde hatt problemer med å sove et par dager.

Lenke til kommentar
Når faren i tillegg innrømmer at de gav ungen sovemedisin så styrker iallefall det politiets teori om at de overmedisinerte ved en feil eller no...

9467785[/snapback]

Har han innrømmet det nå? Det hadde jeg ikke fått med meg...

9467800[/snapback]

Har stått i vg et par ganger. Madeleine hadde hatt problemer med å sove et par dager.

9468159[/snapback]

Sier de.

Jeg personlig velger å tro at de ga ungene sovemedisin så de slapp å høre på maset deres. Gav noen tabletter før mange og Madeleine døde.

Lenke til kommentar
Hvis man dør av å få for mange sovetabletter, hvordan kan det da dukke opp blod i bilen? Det er vel en ganske lite blodig måte å dø på, om jeg ikke tar helt feil.

9468341[/snapback]

Det har jeg også tenkt på. Kanskje de har partert liket for å gjøre det lettere å transportere, men det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Hvis man dør av å få for mange sovetabletter, hvordan kan det da dukke opp blod i bilen? Det er vel en ganske lite blodig måte å dø på, om jeg ikke tar helt feil.

9468341[/snapback]

Det har jeg også tenkt på. Kanskje de har partert liket for å gjøre det lettere å transportere, men det tviler jeg sterkt på.

9468373[/snapback]

En annen grunn kan vel være at liket etter så lang tid kan ha begynt "lekke" litt væsker?

Lenke til kommentar

9468341[/snapback]

9468373[/snapback]

En annen grunn kan vel være at liket etter så lang tid kan ha begynt "lekke" litt væsker?

9468409[/snapback]

Jo, det er jo mulig. Men har ikke politiet også funnet blodspor på soverommet o.l? Husker ikke helt detaljene i farten.

Lenke til kommentar

9468341[/snapback]

9468373[/snapback]

9468409[/snapback]

Jo, det er jo mulig. Men har ikke politiet også funnet blodspor på soverommet o.l? Husker ikke helt detaljene i farten.

9468507[/snapback]

Tror det var i bilen :ermm:

Lenke til kommentar

Om hun har død av en overdose sovemedsein el. så er det vel ikke unaturlig at foreldrene (som faktisk er leger) har prøvd med gjennopplivings forsøk, slike opplivings forsøk kan etter hva jeg har sett og lært gå ganske brutalt for seg!

Trist sak uannsett. Og om hun har død av tabeletter så er det en trøst at hun har sovnet stille inn. Bedre en tanken på lemlestelse, voldtekt osv..

Edit: møkka tastatur på laptop... :roll:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Er vel lite trolig at foreldrene som er leger som du sier feilmedisinerer sin egen datter.

9469591[/snapback]

Kan være utrolig vanskelig å gi rett dosering til barn. Ta f.eks. et scenario som KAN ha skjedd. La oss si at de har gitt ungen noe sovemedisin tidligere for å fred eller gå ut eller whatever. Det har gått helt bra. Så bestemmer de seg for å ut en tur. Mor går og gir ungen medisin og gjør seg klar til å ut. Mens mor gjør seg klar så går far også og gir ungen medisin fordi han ikke har fått med seg at mor allerede har gjort dette. Fort gjort at noe slikt kan skje, og forskjellen mellom "rett" dosering og overdose på barn er skremmende liten.

Dette er bare spekulasjoner da. Men poenget mitt er at selv om man har "peiling" på det man driver med så kan det fort skje uhell.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Vil ikke spekulere i dette,det er det alfor mange som gjør både her og andre steder.

Men jeg håper bare at de kommer til bunns i saken og finner ut hva som virkelig skjedde her og allerhelst finner barne enten i live eller død.

Kunne vært kjekt å få satt en punktum for denne saken for uansett utfall er den tragisk og enda mere tragisk blir det av medias fråtsing i dette :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...