Mr.M Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Var det ikke slik at både Tony Blair og Paven var ute tidligere og uttalte seg? Viser det seg tilslutt at foreldra ER skyldig har de holdt mange for narr. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 er jo ikke dems skyld at media har fokusert så jævla på denne saken.. Hadde dette vært deres unge så hadde dere vel også gjort alt for å finne barnet deres igjen?? Så at denne har fått så mye pr kan vi ikke blame foreldrene for. men at moren til madde nå er mistenkt gir meg en blanding av kvalme og raseri... hvis det stemmer så blir dette en større sak en 9-11.. tør jeg påstå. Da har de narret en hel verden.. så håper ikke dette er tilfelle Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Da begynner det å skje noe. Maddes blod funnet i foreldrenes bil ifølge Dagbladet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Da begynner det å skje noe. Maddes blod funnet i foreldrenes bil ifølge Dagbladet. 9445419[/snapback] Det er jo dette vi diskuterer! Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor sjekket de ikke foreldrene med engang, hvorfor skal de begynne med foreldrene så lenge etterpå? Trodde foreldre ble sjekka tidlig i slike saker. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 er jo ikke dems skyld at media har fokusert så jævla på denne saken.. Hadde dette vært deres unge så hadde dere vel også gjort alt for å finne barnet deres igjen?? Så at denne har fått så mye pr kan vi ikke blame foreldrene for. 9445269[/snapback] Etter det jeg har fått med meg, har de ikke akkurat bedt pressen om å ta det med ro, heller det motsatte. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De har samlet inn ganske mye penger. Ser for meg at det er noen søksmål på vei nå. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De har samlet inn ganske mye penger. Ser for meg at det er noen søksmål på vei nå. 9445876[/snapback] Hun er misstenkt. Det er ikke det samme som at hun er skyldig. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De har samlet inn ganske mye penger. Ser for meg at det er noen søksmål på vei nå. 9445876[/snapback] Hun er misstenkt. Det er ikke det samme som at hun er skyldig. 9445990[/snapback] Ja, men hvis du ser på bevisene (hvis det som står i media stemmer), er det ganske gode beviser. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Se bare på hvordan Dagbladet lager overskrifter av sitater. Det er altså blitt "mamma drepte Maddie ved et uhell" av det opprinnelige sitatet "De hevder at Kate drepte Maddie ved en eller annen form for uhell" (sa fireåringens tante og Kates svigerinne på direkten til Sky News i ettermiddag) Sitater ser ut som fakta. Litt av en nyhetsfabrikk. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvis det stemmer at politiet har funnet Maddies blod i en av foreldrenes leiebil (som ble leid lenge etter at hun ble savnet), er det ganske sikkert at foreldrene står bak drapet/forsvinningen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, dersom et slikt bevis stemmer ser det jo ekstremt stygt ut for foreldrene sin del! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 I den saken her kan man ikke være 100% sikker før noen blir siktet/dømt. Har vært slått opp i media "gjennombrudd i Madelein-saken" tidligere også. Etpar personer har vel også sittet i varetekt noen dager, osv. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, men hvis du ser på bevisene (hvis det som står i media stemmer), er det ganske gode beviser. 9446083[/snapback] At det var funnet blod i bilen deres? Hun kan ha skjert seg på noe, som gjorde at hun begynte å blø, før hun ble borte. De har tross alt brukt bilen, og hele familyen har vert inni den... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ja, men hvis du ser på bevisene (hvis det som står i media stemmer), er det ganske gode beviser. 9446083[/snapback] At det var funnet blod i bilen deres? Hun kan ha skjert seg på noe, som gjorde at hun begynte å blø, før hun ble borte. De har tross alt brukt bilen, og hele familyen har vert inni den... 9447054[/snapback] De leide bilen 25 dager ETTER at hun forsvant. Er det funnet blod etter henne i denne bilen er det ganske sikre bevis. Endret 7. september 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det så jeg sånn ca akkurat nå Hadde ikke fått med meg den delen.. Men ja, det er ganske sikre bevis. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg lurer på hvordan de vet at det er hennes blod? Uansett, så at politiet skulle spørre om de hadde gitt Madeleine beroligene midler kvelden hun forsvant, så da kan man jo lure på om uhellet er at de gav henne en overdose og så gikk for å spise middag og når de kom hjem var hun død. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg lurer på hvordan de vet at det er hennes blod? 9447114[/snapback] Man kan ta DNA-prøve av foreldrene. Da kan de se om blodet kommer fra noen som er i slekt med de. De kan også lett ha skaffet seg DNA-prøver fra hår/spytt i barnets seng/klær osv. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er litt skeptisk og avventende til det her. Det jeg har hørt i mediene så langt er at "Madeleines mor er mistenkt", og "Madeleines blod funnet i foreldrenes bil", uten noe særlig mer informasjon om hvorfor politiet mistenker dem eller hvordan de fant ut at det var Madeleines blod de fant. Det er flere måter å identifisere blod på med ulik sikkerhetsgrad. Jeg venter med å dømme foreldrene til jeg får vite mer fakta i saken. Lenke til kommentar
salah Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Madeleines mor er faktisk litt av en MILF Endret 7. september 2007 av salah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå