nerd-light Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 har ingen problemer med get jeg, men som vanlig er forumene på internett mest for de som har sure oppstøt bestilte internett fra dem når jeg flyttet i ny bolig, og pakken kom som avtalt på nøyaktig tidspunkt, dessuten er det vel bedre kundebehandling hos get enn nextgentel, men det skal vel ikke så mye til.... Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Virker som om de som har høye hastigheter på internett og har store tv-pakker får best service. Jeg har da 26/3 mbit og familie tv pakka, og supporten har vært helt super. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilken support du får kommer ikke ann på hvor mange produkter du har, dog har du digital-telefoni, internett og digital-tv, er du trippelkunde og slipper ventetiden i telefonen. Jeg behandler i utgangspunktet alle kunder likt, men det kommer litt ann på hvordan kunden behandler meg. Er kunden vrang og skjeller meg ut og prater på både inn og utpust.... ja da blir servicenivået tonet litt ned :-) Og som i dag, når en «kunde» som har hatt gratis-tv i mange år klager over at signalene nå er blitt dårlige så var jeg jo ikke så veldig giret på å gi kjempeservice... Skriver gratis fordi vi hadde glemt å koble av kabelen etter en oppsigelse for fire år siden hun ville ikke bli kunde og betale for seg, og mister om noen få dager alle signaler Lenke til kommentar
danandre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Litt gammel tråd, men føler jeg må fortelle litt om mine opplevelser med Get. Get har kanskje den verste kundeservicen jeg noengang har vært borti. Ikke fordi kundebehandlerne er i særlig grad inkompetent, men fordi det er ALT for lang ventetid på alt fra telefon til epost. Det startet med at jeg fikk beskjed om at det var bredbåndsutbygging i området jeg bor i, og at dette vil være tilgjengelig i uke 11. I forkant sendte jeg en mail med forespørsel om hvilke hastigheter som var tilgjengelig for mitt område (da jeg trodde det var signal tap slik som ADSL). Denne mailen ble sendt 25. jan ... fikk svar 2. feb... Ok tenkte jeg, da venter jeg til uke 11 og bestiller når det er tilgjengelig. Uke 11 kom og fortsatt var det ingen mulighet for bestilling. Jeg sendte en ny mail til Get hvor jeg spurte om når det ville bli tilgjengelig. Sendt ... 11 mars, og har fortsatt ikke fått svar... I mellomtiden prøvde jeg å ringe de, og satt 1 times tid i kø før jeg ga opp og ba om "callback". De ringer tilbake 3 timer etterpå. Når jeg spurte om hvorfor jeg fortsatt ikke kunne bestille bredbånd svarte kundebehandleren at han ikke visste, men han skulle sende en epost til en eller annen avdeling, og at de skulle ringe meg opp igjen senere. Nå viser det seg at de har klart å tukle med telefonnummerene og har prestert å ringe en helt random dame fra sarpsborg istede for meg. Denne damen har ringt meg (hvordan vet hun hvem jeg er?) og sagt ifra at folk fra Get har prøvd å kontakte meg. Så ... jeg blir litt nervøs av den kundeservicen jeg hittil har opplevd, og jeg er ikke engang kunde! Skulle tro de ville ihvertfall gi god kundeservice til potensielle kunder for SÅ og gi dem finger'n når de har sikret seg 12mnd bindingstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå