Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ser veldig bra ut. Takk og pris for at de fjernet den unaturlige delen av Far Cry. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det så satans fett ut Endret 22. oktober 2007 av thadon Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så nice ut, men liker ikke det "open world" opplegget :/ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Fruxo skrev: Så nice ut, men liker ikke det "open world" opplegget :/ Abselutt noe det beste du kan putte i et spill etter min mening, fordi det betyr masse frihet Endret 20. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Syns faktisk dette så morsommere ut enn Crysis! Crysis har kanskje hakket bedre grafikk, men FarCry 2 har så mange muligheter at det er helt sykt! Dessuten synes jeg Afrika virker som et mer spennende område enn en ny tropisk øy. Afrika er liksom noe nytt. Likte også at de har fjerna de dumme mutantene. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Helt enig i det du sier der teletubbiekid, tror nok Far Cry 2 blir minst like bra som Crysis. Det ser vertfall utrolig bra ut Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Blir nok like bra ja, men aldri i livet om dette spillet kommer ut i vår. Lukter utsettelse på lang vei! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja, får håpe at det kommer i løpet av 2008. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 teletubbiekid skrev: Syns faktisk dette så morsommere ut enn Crysis! Crysis har kanskje hakket bedre grafikk, men FarCry 2 har så mange muligheter at det er helt sykt! Dessuten synes jeg Afrika virker som et mer spennende område enn en ny tropisk øy. Afrika er liksom noe nytt. Likte også at de har fjerna de dumme mutantene. Det blir jo ikke helt riktig å dømme grafikken etter den videoen da ... det er trossalt i alpha stadiet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Havna rett på lista mi ihvertfall Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ltr skrev: teletubbiekid skrev: Syns faktisk dette så morsommere ut enn Crysis! Crysis har kanskje hakket bedre grafikk, men FarCry 2 har så mange muligheter at det er helt sykt! Dessuten synes jeg Afrika virker som et mer spennende område enn en ny tropisk øy. Afrika er liksom noe nytt. Likte også at de har fjerna de dumme mutantene. Det blir jo ikke helt riktig å dømme grafikken etter den videoen da ... det er trossalt i alpha stadiet. Jaja, men jeg sa jo aldri at grafikken i FarCry2 var dårlig heller da. Synes bare at Crysis ser hakket kvassere ut, men hvis FarCry2 ikke skal utgis før om et halvt års tid kan det jo godt hende at de tar dem igjen på grafikkfronten også. Forresten er det noen som vet om dette spillet vil støtte DX9? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 blir lenge til at spill blir bare dx.10 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så rimelig kult ut ja. Får håpe det kommer ut til sommeren da jeg har nytt skjermkort. Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Så veldig bra ut dette Men er det bare meg eller beveger ikke buskene seg når han går gjennom dem? I Crysis trailerne så jeg dette bedre ihvertfall.... Men men... De fikser det nok etterhvert Endret 20. oktober 2007 av kristian04 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 kristian04 skrev: Så veldig bra ut dette Men er det bare meg eller beveger ikke buskene seg når han går gjennom dem? I Crysis trailerne så jeg dette bedre ihvertfall.... Men men... De fikser det nok etterhvert Hvis det hadde vært det hadde de nok gjort ett poeng av det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lurer på om de brente områdene holder seg svidd etter ny loading? Kanskje litt mye å be om. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Villanden skrev: Lurer på om de brente områdene holder seg svidd etter ny loading? Kanskje litt mye å be om. Ja, men hadde vært veldig stilig!! Lenke til kommentar
smy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 kult spill ,men ser ut så krever en MONTERS pc hehe regn quad er fordel gitt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Villanden skrev: Lurer på om de brente områdene holder seg svidd etter ny loading? Kanskje litt mye å be om. Håper ikke det, for jeg kommer garantert til å brenne ned masse og leke meg, ganske deprimerende å finne ut at hele området er svidd når jeg skal komme neste morgen. Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 oioioi.dette så digg ut. men kan nok tenke meg at Intel Core duo @ 2 g.hz , 2 ram, og 512 mb ram på skjermkortet holder ikke. og ikke så lett og oppgradere alt på en laptop, så får nok holde meg til andre spill.. btw, flammekasteren var sexy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå