-sparks- Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Og Far cry 1 brukte CryENGINE.(som er eiendom av Crytek) :-) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hadde vi fått "alt blir påvirket av alt"(gnister kan føre til skogbrann avhengig av vind, været forandres når asken fra skogbrann kommer opp osv), systemet til far cry 2 i Cry Engine 2, hadde det vært sinnsykt kult Synes nok forsatt at Crysis ser bedre ut ja, og tror ikke far cry 2 graffikken kommer til å endres no særlig.. Endret 22. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 For mye realisme tror jeg hadde blitt irriterende i lengden... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Her er en 25 minutters demonstrasjon av Far Cry 2. http://gameplanets.blogspot.com/2007/10/25...-far-cry-2.html Endret 23. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 TCi skrev: Her er en 25 minutters demonstrasjon av Far Cry 2.http://gameplanets.blogspot.com/2007/10/25...-far-cry-2.html Takker for link Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kan også ses her: http://www.farcry2-hq.com/videos.htm Litt bedre kvalitet. Men uansett, synes dette ser minst like bra ut som Crysis i grunn.. Crysis har dog litt annerledes art assets og lysmodell. Ellers, vet vi fint lite om hvordan vannet er i Far Cry 2. Tror det er en del som skal til for å slå vannet i Crysis ihvertfall! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 "There will be alot of animals in this game." Får bare håpe de har med afrika kattene da. Og forhåpentligvis noen krokodiller. Jeg håper de legger god tid i dyrene, for de kan veldig kjapt se unaturlig ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ah, forumet har fucked seg til for meg her :/ Alle postene ligger på rekek nedover så må eg trykke på dem eg skal lese!! hvordan få det normalt igjenn? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skogslik skrev: ah, forumet har fucked seg til for meg her :/Alle postene ligger på rekek nedover så må eg trykke på dem eg skal lese!! hvordan få det normalt igjenn? Trykk på "Valg" øverst og velg standard under visning. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 TCi skrev: Skogslik skrev: ah, forumet har fucked seg til for meg her :/Alle postene ligger på rekek nedover så må eg trykke på dem eg skal lese!! hvordan få det normalt igjenn? Trykk på "Valg" øverst og velg standard under visning. ja eg trykker på valg, men da komemr eg bare helt nederst på siden. og der står det ikkje noe `Standar` :S Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Trykk på denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;mode=linear Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette så forferdelig tøft ut. Deilig hvordan man kan skjære ut kuler i kroppen sin og tenne på ting osv. Hvis det kommer til våren skal det også bli en glede å spille det etter at jeg kjøper meg ny pc. Lenke til kommentar
mennas Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når duke nukem forever kommer ut vil den eie både crysis og far cry 2. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er kanskje mer 'hvis' Duke Nukem Forever kommer ut. Uansett, blir nok mye moro. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 imponerende men jeg synes fortsatt Crysis er villt bra... Ble litt skuffet over det med aliens jeg også men synes dem har mekket det ganske bra egentlig... man er litt overlegen med nanosuit i starten til man møter motstandere med nanodrakt... da slet jeg, lurer på hvordan selve gameplayen blir i farcry2 når det kommer skal garantert prøve det å tror nok jeg kommer til å like det passer bra også siden jeg nettopp har kjøpt meg ny pc som kommer snart Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva er poenget med å fjerne kula når du blir skutt egentlig? Har alltid irritert meg når jeg ser dette i actionfilmer, dette har vel medisinsk verdi? merkelig.. Men spillet ser morsomt ut ja, ser ut til at det blir mer frihet enn i crysis. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) har en kompis som mener dette er så sinnsykt mye kraftigere enn crysis se her Sitat sykt og det er bare pre-alpha build grafikken ser mye bedre ut en crysis og alt virker så sykt realistisk nicccccce holy shhhhhhhhit det spillet her kommer til å bli sykt trenger vel en pc til 50000 kr for å dra det på fullt minst gf 9800 x2 sli Han spammet litt kan du si, men uansett... jeg er ikke helt enig liksom hva mener dere? edit: viste han linken som er her på forumet. Endret 3. desember 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 -sparks- skrev: Hva er poenget med å fjerne kula når du blir skutt egentlig? Har alltid irritert meg når jeg ser dette i actionfilmer, dette har vel medisinsk verdi? Det er som regel en dårlig idé å ha metallbiter sittende fast i muskelvev som skal gro. Ellers gjetter jeg på at det er lettere å lukke et sår når kulen er ute, og større sannsynlighet for at det forblir lukket i ettertid. Godt mulig det også øker faren for infeksjoner å la en kule sitte i såret. Denslags får man vel nok av i Afrika om ikke man skal løpe rundt med et halvt kilo avlagt bly i kroppen... :> Lenke til kommentar
krillee Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Villanden skrev: "There will be alot of animals in this game." Får bare håpe de har med afrika kattene da. Og forhåpentligvis noen krokodiller. Jeg håper de legger god tid i dyrene, for de kan veldig kjapt se unaturlig ut. mener jeg leste for en stund siden at det bare kom til å bli planteetende, snille dyr..dette tror jeg var pågrunn av at det ville ta for lang tid å implentere en dynamisk opførsel for kjøttetende dyr der de kunne angripe hvem som helst osv Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 farcry 2 ja... ser fint ut, dette mye finere detaljer en i crysis. liker farcry også. blir moro når dette kommer ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå