Gå til innhold

Far Cry 2 Demo gameplay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vi fått "alt blir påvirket av alt"(gnister kan føre til skogbrann avhengig av vind, været forandres når asken fra skogbrann kommer opp osv), systemet til far cry 2 i Cry Engine 2, hadde det vært sinnsykt kult :) Synes nok forsatt at Crysis ser bedre ut ja, og tror ikke far cry 2 graffikken kommer til å endres no særlig..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  TCi skrev:
  Skogslik skrev:
ah, forumet har fucked seg til for meg her :/

Alle postene ligger på rekek nedover så må eg trykke på dem eg skal lese!!

hvordan få det normalt igjenn?

Trykk på "Valg" øverst og velg standard under visning.

ja eg trykker på valg, men da komemr eg bare helt nederst på siden. og der står det ikkje noe `Standar` :S

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

imponerende men jeg synes fortsatt Crysis er villt bra... Ble litt skuffet over det med aliens jeg også men synes dem har mekket det ganske bra egentlig... man er litt overlegen med nanosuit i starten til man møter motstandere med nanodrakt... da slet jeg, lurer på hvordan selve gameplayen blir i farcry2 når det kommer skal garantert prøve det å tror nok jeg kommer til å like det :) passer bra også siden jeg nettopp har kjøpt meg ny pc som kommer snart :)

Lenke til kommentar

har en kompis som mener dette er så sinnsykt mye kraftigere enn crysis :p se her

Sitat
sykt

og det er bare pre-alpha build

grafikken ser mye bedre ut en crysis og alt virker så sykt realistisk

nicccccce

holy shhhhhhhhit

det spillet her kommer til å bli sykt

trenger vel en pc til 50000 kr for å dra det på fullt

minst gf 9800 x2 sli

Han spammet litt kan du si, men uansett... jeg er ikke helt enig liksom :p

hva mener dere?

edit: viste han linken som er her på forumet.

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar
  -sparks- skrev:
Hva er poenget med å fjerne kula når du blir skutt egentlig? Har alltid irritert meg når jeg ser dette i actionfilmer, dette har vel medisinsk verdi?

Det er som regel en dårlig idé å ha metallbiter sittende fast i muskelvev som skal gro. Ellers gjetter jeg på at det er lettere å lukke et sår når kulen er ute, og større sannsynlighet for at det forblir lukket i ettertid.

Godt mulig det også øker faren for infeksjoner å la en kule sitte i såret. Denslags får man vel nok av i Afrika om ikke man skal løpe rundt med et halvt kilo avlagt bly i kroppen... :>

Lenke til kommentar
  Villanden skrev:
"There will be alot of animals in this game."

Får bare håpe de har med afrika kattene da. Og forhåpentligvis noen krokodiller.

Jeg håper de legger god tid i dyrene, for de kan veldig kjapt se unaturlig ut.

mener jeg leste for en stund siden at det bare kom til å bli planteetende, snille dyr..dette tror jeg var pågrunn av at det ville ta for lang tid å implentere en dynamisk opførsel for kjøttetende dyr der de kunne angripe hvem som helst osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...