Jext Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser jo bra ut dette, men jeg må si jeg gleder meg mer til Crysis. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det såg ufattelig digg ut! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det jeg liker best med dette spillet i forhold til Crysis, er at gress og trær osv kan brenne. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det jeg liker best er at man slipper å sukke oppgitt når man går fra jungelkrig til en lættis isplanet med enorme tusenbein og andre store insekter med mye RAM. FarCry 2 ser rett og slett veldig morsomt ut. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det jeg liker best er at man slipper å sukke oppgitt når man går fra jungelkrig til en lættis isplanet med enorme tusenbein og andre store insekter med mye RAM. FarCry 2 ser rett og slett veldig morsomt ut. 9446076[/snapback] Hahaha, flere som ikke er helt imponert av Lost Planet ja? Men dette ser bra ut ja, gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har ventet på et slikt spill, stort, åpent, god fysikk, og pen grafikk. Så har vi alt annet snadder i spillet, men det skulle vært dyr som gikk rundt Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Og i helvete, så utrolig bra ut. Men syntes Jack tålte til usannsynlig mye.. Lenke til kommentar
espen2k Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 dette spillet skal jeg faen meg ha.. så skamgøy ut kommer nok til og tenne på alt jeg ser<3 Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 dette spillet skal jeg faen meg ha.. så skamgøy ut kommer nok til og tenne på alt jeg ser<3 9446522[/snapback] Hahahahaha Koffert! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Crysis + far cry 2 ? egenmelding i 10 dager, kk! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 dette spillet skal jeg faen meg ha.. så skamgøy ut kommer nok til og tenne på alt jeg ser<3 9446522[/snapback] Hahahahaha Koffert! 9446538[/snapback] hehehahaha :!: :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Men syntes Jack tålte til usannsynlig mye.. 9446391[/snapback] Går ut frå at dette er fordi dette var ein presentasjon. Det er ikkje så bra at han som spelar døyr etter to minutt då. Spelet såg lovandes ut. Er særleg spent på å sjå korleis det fungerer å sette fyr på ting og sjå korleis brannen sprer seg. Eg vil tru dette er ein noko begrensa funksjon, viss ikkje kan det fort bli litt vel mykje kaos. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Spelet såg lovandes ut. Er særleg spent på å sjå korleis det fungerer å sette fyr på ting og sjå korleis brannen sprer seg. Eg vil tru dette er ein noko begrensa funksjon, viss ikkje kan det fort bli litt vel mykje kaos. 9450445[/snapback] Regner med det, slik som med kulehull osv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 En gang stopper det garantert, ellers hadde det bare vært å tenne på litt og så dra for å sove mens alt er brent opp når du våkner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det hadde egentlig vert litt kult Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Regn vil nok vere ein naturleg måte å stoppe brannar på (skal tru om spelaren og AIen vil kunne leike seg med eit brannslukningsapparat). Eg håper i alle fall at det går ann å lage ein del kaos med ein brann. Hadde til dømes vore artig å kunne starta ein stor brann i og rundt basen til fienden midt på natta, og bare trekkje seg til bake og "nyte" synet. Endret 8. september 2007 av ttt Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Her er en annen litt lengre demo (samme områder, bare en litt annen "angrepsvinkel"), litt bedre lyd, men fremdeles cam, og ikke hd Men det ser vannvittig kult ut! http://bilboa.gametrailers.com/gamepad/ind...?action=fanmovs Endret 20. oktober 2007 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gameplayet minnet meg litt om Boiling Point: Road to Hell.. Selv om det ikke er halvparten så avansert Legger til et par bilder om noen er interessert: Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Håper de begynner å satse mer på konsoll også... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Her har vi faktisk et spill som faktisk kan slå Crysis (Utrolig nok) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå