T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) for dere som ikke har sett far cry 2 i action så kan dere se den her! Her! Endret 22. oktober 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Så svært likt ut som Crysis, gleder meg enormt Edit: Faktisk så ser det bedre ut enn Crysis synes jeg. Endret 7. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tja, ser greit ut. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 må bare ha en innihe****s bra pc først da ser veldig bra ut ja! Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser greit ut? Nei til aliens! Dette blir fett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ble plutselig veldig mye mer interessert i dette Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser veldig frem til dette spillet! Elsket eneren, og syntest at utvikleren gikk i feil retning med Crysis, men endelig kommer et spill med den rette ånd Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser greit ut? Nei til aliens! Dette blir fett. 9444579[/snapback] Mm, ble litt skuffet når jeg fikk høre at det var aliens i Crysis, når de lager det så realistisk som mulig kunne plottet også vært realistisk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hoppet inn på min ønskeliste nå. Jeg gledet meg til muligehetene i Crysis, men dette overgår det meste når det gjelder interaktivitet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Synes det ligner litt vel mye på Crysis.. Også synd at videoen ikke har bedre kvalitet med tanke på hvordan de offisielle bildene ser ut. Men så er sikkert denne videoen lekket også går jeg ut fra. Ser ikke så veldig offisiell ut for å si det sånn. Men for all del, ser veldig bra ut! Edit: Vi fikk ikke se så veldig mye til flamme-effektene. Litt synd fordi på bildene så ser det helt vanvittig bra ut! Får bare håpe de legger ut noen tech-demoer etterhvert som viser dette ordentlig og i HD selvfølgelig. Endret 7. september 2007 av Kenny Bones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 ÅÅÅÅÅÅ! Jeg gleder meg sånn! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Blir digg at vi kan kose oss med Crysis frem til dette kommer =D Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Håper vi kan kjøre toget vi så på slutten Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 At det ligner på crysis er jo et stort pluss. Gimme! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser veldig lovende ut! Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tja, skal lett kjøpe dette når den tid kommer. Ser ut til at alle gigabytene med RAM kan komme til nytte Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Eneste som trekker ned Far-Cry2 er at det er Ubisoft som er utvikkler...dem er som kjent berømt for sine....patcher som ikke oppfyller det de lover.. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så lekkert ut det der ^^ Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Crysis, ta deg en bolle! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Gleder meg ekstremt til Far Cry 2. Håper det kommer flere spill som Crysis og Far Cry! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå