dezen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei. Jeg vurderer å sende in søknad om stipend. Går media i andre klasse. Foreldrene mine er ikke skilt, men faren min bor i Sundsvall i Sverige. Jeg bor med moren min og stefaren min. Er dette godt nok grunnlag til å søke stipend? Er generelt bare hos faren min i ferier, men mister mye ordentlig fritid her hjemme da. Vits i å søke om stipend? (Økonomi så ut som riktig underforum for dette, om mod synes noe annet er det bare å flytte) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du taper ikke noe på å søke. Jeg fikk stipend 1 året på vgs, men ikke 2 og 3. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det skal vell i utganspunktet regnes ut av foreldrenes intekt og formue. I ditt tilfelle blir det de du bor sammen med. Lenke til kommentar
dezen Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Ok. Moren min har ikke så høy inntekt, men stefaren min derimot tror jeg har litt over normal. Har aldri søkt for stipend før, men er det da en spesiel sum man søker innenfor eller er det dem som isåfall velger sum om dem aksepterer søknaden? Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 http://app.lanekassen.no/stottekalk/ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 http://app.lanekassen.no/stottekalk/ 9444318[/snapback] den fungerer ikke alltid som den skal. men til trådstarter. Bare send inn en søknad, det værste som sjer er at du får ett nei, eller 100kr mnd ^^ Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) http://app.lanekassen.no/stottekalk/ 9444318[/snapback] den fungerer ikke alltid som den skal. 9444360[/snapback] Men kan jo gi en liten pekepinn? Men beste er bare å sende inn, beste som kan skje er at du får penger EDIT: du får vel utstyrsstipend hvis du søker? Endret 7. september 2007 av karlsn Lenke til kommentar
dezen Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg får uansett utstyrsstipend. Men det er bare på 800kr i året. Altså nok til å betale skole pc.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg får uansett utstyrsstipend. Men det er bare på 800kr i året. Altså nok til å betale skole pc.. 9444404[/snapback] Har du alerede sendt inn? viss du vet du får vertfall 800kr så er jo det bedre enn 0kr. dumt å ikke levere inn da ;P Endret 7. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
dezen Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) *dobbelpost* Jeg sender inn søknad uansett, men var liksom lite vits om jeg ikke kunne fått det EDIT - Ikke dobbelpost alikevel nei. Jeg har ikke sendt inn enda. Må få vite lønna til mamma og stefaren min osv først. Endret 7. september 2007 av dezen Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvordan kan de ikke være skillt men bor i forskjellige land og du har en stefar? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Søk stipend, enkelt og greit. Jeg gjorde dette på VGS og fikk en slump med penger jeg strengt tatt ikke ville trengt, men jeg fikk det Lenke til kommentar
dezen Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hvordan kan de ikke være skillt men bor i forskjellige land og du har en stefar? 9453967[/snapback] De giftet seg aldri, altså kan dem ikke skille seg. De er separert (eller hva det kalles). Moren min er nå gift med en annen, som da blir min stefar. Samebob, du heter vel ikke Aleks eller noe? Vært i cs klan med en som nicka samebob før Endret 9. september 2007 av dezen Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jo jeg gjør nokk det vettu Who are you? Endret 9. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Skriv for all del ikke opp stefaren din. Jeg har også en stefar som tjener betydelig mer enn mamma, og jeg skrev kun henne og fikk 10600,- i halvåret. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Skriv for all del ikke opp stefaren din. Jeg har også en stefar som tjener betydelig mer enn mamma, og jeg skrev kun henne og fikk 10600,- i halvåret. 9458654[/snapback] viss stefaren er gift med mora og lånekassen får vite om dette, eller at de sjekker det opp kan du få dette som tilbakebetaling! Du skal uansett skrive opp om de er samboere også! Du er pliktig til dette... Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg mener så lenge de ikke er gift. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg mener så lenge de ikke er gift. 9460276[/snapback] Så lenge han er stefar så har han vell også ett foreldre ansvar til trådstarter. Lenke til kommentar
dezen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jo jeg gjør nokk det vettu Who are you? 9458628[/snapback] Ahh, jeg har deg på msn tror jeg. Kalte meg vel exeption den gangen, om jeg ikke husker feil. Vi var i Berserk.no sammen De er gift, så hjelper lite. Endret 10. september 2007 av dezen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå