P0nduz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei Er det bare lenge siden jeg har bestilt på nette eller stemmer det at netshop har veldig høy frankt. synes det er mye og betale 500 kr i frakt.. mvh Christer Lenke til kommentar
Dirk_Pitt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei Er det bare lenge siden jeg har bestilt på nette eller stemmer det at netshop har veldig høy frankt. synes det er mye og betale 500 kr i frakt.. mvh Christer 9444036[/snapback] Det kommer vel litt an på hva du har bestilt, og hva vekten er ?? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 bestilte hk skjermkort ram og kabinett. vet ikke hva vekten er men bestilte det samme fra pcutstyr og der ble frakten bare 320 ink oppkrav Lenke til kommentar
Dirk_Pitt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 bestilte hk skjermkort ram og kabinett. vet ikke hva vekten er men bestilte det samme fra pcutstyr og der ble frakten bare 320 ink oppkrav 9444067[/snapback] Det kan jo være ganske stor forskjell på vekten på kabinetter... Men uansett ville jeg ringt og hørt hva den høye frakten skyldes! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 bestilte hk skjermkort ram og kabinett. vet ikke hva vekten er men bestilte det samme fra pcutstyr og der ble frakten bare 320 ink oppkrav 9444067[/snapback] Hvor bor du? Jeg bor i Bergen, og jeg betaler rundt 130 kr totalt i frakt inkl. oppkravsavgift etc. En gang når jeg bestillte veldig mye, ble fraktien på ca. 250 kr, og da var det ca. 30 kg, og pakkene var store Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fraktmetoden stod vel ikkje "TP Hjem På Døren" I såfall skjønner eg veldig godt prisen då denne forsendelsen er for tung til at posten kan ta den og då blir prisen 495 og det er TollPost som leverer den direkte på døra. kan vere at kabinettet er lagt inn med feil tyngde i systemet, eller er eit forbanna tungt kabinett. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg betalte 250kr for 2 kabinetter hver på 14KG. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De fleste netbutikker følger postens satser. Intekten deres ligger i rabattavtalen de har med posten. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det kommer vel litt an på hva du har bestilt, og hva vekten er ?? 9444056[/snapback] bestilte hk skjermkort ram og kabinett. 9444067[/snapback] Kan kanskje bli så dyrt fordi det blir sendt som 2 pakker m/oppkravsgebyr? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tror det kommer veldig an på hva slags tower du har kjøpt. Cube'n min var det vel nesten 400,- i porto på. Husk at det ikke bare er vekt som spiller inn på porto, men størrelse også. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 det stod TP Hjem På Døren ja.. så da var det vel derfor, men hvorfor kan ikke posten ta med kabinettet fra netshop men hvis man bestiller det samme fra pcustyr så tar posten det med.. Men men takker for svar da løste det seg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Spørsmålet er om kanskje det ligger feile data hjå netshop på dette kabinettet. Tollpost-leveransen pleier å slå inn ved LCD 37"erene. Då desse går over postens regler på servicepakkene: ServicepakkenMål og vekt Maksimum vekt: 35 kg pr kolli Maksimum lengde: 240 cm Maksimum mål: Lengde pluss omkrets:360 cm Minimumsmål: 23x13x1cm Så forsendingas totalvekt har liten betydning, det er den enkelte kolli som tel. Og at eit kabinett er over 35 kg er vel tvilsomt. Så her er det nok ein liten kommafeil som har sneke seg inn hjå netshop. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hva med å skrive hvilket kabinett det er snakk om? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Netshop har da ikke så verst fraktordning de. Kjøper man tyngre varer fra Komplett risikerer man å måtte velge "Posten tyngre på døren", og da blir fraktprisen 1200 eks. oppkrav. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Netshop bruker vel Postens og (tollposts?) egne satser. Så du klager på feil bedrift Husk på at de forskjellige nettbutikkene ikke ligger i samme by og prisen avhenger av hvor du bor iforhold til de forskjellige nettbutikkene. Endret 9. september 2007 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå