Gå til innhold

Netshop med veldig dyr frakt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bestilte hk skjermkort ram og kabinett. vet ikke hva vekten er men bestilte det samme fra pcutstyr og der ble frakten bare 320 ink oppkrav

9444067[/snapback]

Det kan jo være ganske stor forskjell på vekten på kabinetter...

Men uansett ville jeg ringt og hørt hva den høye frakten skyldes! :thumbup:

Lenke til kommentar
bestilte hk skjermkort ram og kabinett. vet ikke hva vekten er men bestilte det samme fra pcutstyr og der ble frakten bare 320 ink oppkrav

9444067[/snapback]

Hvor bor du?

Jeg bor i Bergen, og jeg betaler rundt 130 kr totalt i frakt inkl. oppkravsavgift etc.

En gang når jeg bestillte veldig mye, ble fraktien på ca. 250 kr, og da var det ca. 30 kg, og pakkene var store

Lenke til kommentar

Fraktmetoden stod vel ikkje "TP Hjem På Døren"

I såfall skjønner eg veldig godt prisen då denne forsendelsen er for tung til at posten kan ta den og då blir prisen 495 og det er TollPost som leverer den direkte på døra.

kan vere at kabinettet er lagt inn med feil tyngde i systemet, eller er eit forbanna tungt kabinett.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om kanskje det ligger feile data hjå netshop på dette kabinettet.

Tollpost-leveransen pleier å slå inn ved LCD 37"erene. Då desse går over postens regler på servicepakkene:

Servicepakken

Mål og vekt

Maksimum vekt: 35 kg pr kolli

Maksimum lengde: 240 cm

Maksimum mål: Lengde pluss omkrets:360 cm

Minimumsmål: 23x13x1cm

Så forsendingas totalvekt har liten betydning, det er den enkelte kolli som tel. Og at eit kabinett er over 35 kg er vel tvilsomt. Så her er det nok ein liten kommafeil som har sneke seg inn hjå netshop.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Netshop bruker vel Postens og (tollposts?) egne satser. Så du klager på feil bedrift :) Husk på at de forskjellige nettbutikkene ikke ligger i samme by og prisen avhenger av hvor du bor iforhold til de forskjellige nettbutikkene.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...