PaulKemp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg er lettere retard når det kommer til dette, så takker for alle innspill. Jeg skjønner ikke hva som er timings, corsair oppgir det skal være 5-5-5-15, dette er riktignok PC-en på skolen, men hva er timgensene på dette minnet? Se bildet. Leste at Prime95 ikke fungerte så ypperlig med Vista, har du noen andre torturetester som du vet jeg kan bruke? Hva med SuperPi eller Orthos Gromacs test? En ting til, hva er northbridge? Hvordan måler jeg tempen på den? Jeg er interessert i et program som måler alle tempene på alle deler som er vitktige. Jeg er også interessert i å manuelt styre viftene etter behov. Jeg har en ekstra 120mm vifte som helt sikkert kan monteres for å blåse på denne northbridgen. Takk for alle svar! Endret 10. oktober 2007 av PaulKemp Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hva er tempen på ditt system idle og stress og hvaslags vifte kjøler du ned cpu med? Endret 10. oktober 2007 av PaulKemp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå