daubyj Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Paradoksalt handler ikke "28 Weeks Later" om rabiate monstre, men om mennesker som er nødt til å ta harde valg under ekstreme omstendigheter. Les mer Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vel, følgende logiske brista fant eg i filmen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Barna som klarer å snike seg ut av byen (Den ENESTE anmelderen fant?!!) 2. Moren, hvorfor skulle hun bli værende i huset så lenge? 3. Når de detter i trappa på slutten, ble sønnen plutselig stum å døv? 4. Faren blir en tenkende super zombie... Resten springer gale rundt uten en eneste klar tanke i hodet. 5. Alle de sivile blir sperret inne, men vent litt...det var visst en nødutgang som kunne åpnes fra UTSIDEN! 6. Faren har et all access pass... fordi han er vaktmester. Tror ikke det er vanlig å slippe vaktmesteren inn på de mest top secret plassene i millitærbasen? 7. Helikopter piloten... Han er nødt til å møte de på "stadion" på den andre siden av byen...Veldig rart, siden det var et såpass lite helikopter... Synst forøvrig filmen var ok, men ein 9'er der den langt i fra... Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bra oppfølger selv om (selvfølgelig) originalen er best! Det eneste jeg ikke helt svelger med hele konseptet er at det er et virus som forårsaker dette. Det tar bare sekunder fra man får viruset i seg til man spyr blod og er helt rabiat. Og hvordan kan de som er smittet se forskjell på en som ikke er smittet og en som er det? Og hvorfor samarbeider de smittede? Skulle tro at de gikk løs på hverandre også. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bra oppfølger selv om (selvfølgelig) originalen er best! Det eneste jeg ikke helt svelger med hele konseptet er at det er et virus som forårsaker dette. Det tar bare sekunder fra man får viruset i seg til man spyr blod og er helt rabiat. Og hvordan kan de som er smittet se forskjell på en som ikke er smittet og en som er det? Og hvorfor samarbeider de smittede? Skulle tro at de gikk løs på hverandre også. 9444673[/snapback] Har tenkt helt det samme... rart at de ikke går kokko mongo på hverandre. Men men, bra film ja. Mer intense enn enern men dårligre historie^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må si meg enig i at det var en god film. Selvfølgekig noen brister. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg reagerte også spesielt på det med at de MÅTTE dra til stadioen og at faren blir superzombie. Kunne helt klart gått an å møte det helikopteret et annet sted. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bra oppfølger selv om (selvfølgelig) originalen er best! Det eneste jeg ikke helt svelger med hele konseptet er at det er et virus som forårsaker dette. Det tar bare sekunder fra man får viruset i seg til man spyr blod og er helt rabiat. Og hvordan kan de som er smittet se forskjell på en som ikke er smittet og en som er det? Og hvorfor samarbeider de smittede? Skulle tro at de gikk løs på hverandre også. 9444673[/snapback] Har tenkt helt det samme... rart at de ikke går kokko mongo på hverandre. Men men, bra film ja. Mer intense enn enern men dårligre historie^^ 9444842[/snapback] Anbefalt lesing, spesielt under 'Symptoms' - http://en.wikipedia.org/wiki/Rage_Virus Forøvrig en herlig film i mine øyne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En annen katastrofal, logisk brist: Den overlevende og tilbakevendende mora blir satt i et rom UTEN tilsyn!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En annen katastrofal, logisk brist: Den overlevende og tilbakevendende mora blir satt i et rom UTEN tilsyn!!! 9447727[/snapback] Nei nå syns jeg du overdriver Meget bra film, men som det blir sagt så holder jeg forsatt en liten knapp på 28 dager.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 bra film, kommer det en oppfølger? USA to the rescue V2.0? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Les om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/28_Months_Later#Sequel Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Herregud for et tragisk stykke film. Etter 45 min hadde jeg fått nok og skrudde av. At denne smørja av en film har fått 5 i terningkast hos VG og 9/10 hos Kulturo er for meg et like stort mysterium som the big bang. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er totalt uenig, og mener dette er en veldig bra film! Det samme gjelder forgjengeren, 28 days later Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Synes 1eren var bra og 2eren er bra også.. Jeg elsker zombie filmer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg