Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Løst: Boks på Honda Zoomer?


zacka

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer nå å kjøpe en Honda Zoomer. Det eneste som jeg ser er dumt med denne scooteren er at den har heller dårlig lagringsplass til f.eks en hjelm. Man kan kjøpe "sidevegger" som ekstrautstyr til å sette under setet, men der blir det for liten plass til en hjelm. På bildet her ser det dog ut som det går an:

 

http://www.mc-spesialisten.no/main.php3?PI=info&PNO=87017

 

Jeg var hos MC Oslo i går, men de trodde ikke det gikk an. Noen som vet helt sikkert? Det er litt dumt hvis det er veldig vanskelig å få bestilt noe som passer.

 

Edit: jepp, det går. Det finnes visstnok en universalboks som kan settes på bagasjebrettet som man kan kjøpe som ekstrautstyr. Hurra!

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder simpelthen ikke å kjøre rundt på noe alle andre har. I'm totally against that!

Vurderte Aprilia Mojito og Vespa LX 50 4T, men slike scootere vrimler det jo av. Dessuten er jeg bare 162 cm og syntes Zoomer'n var som skapt for meg. Meningene til vennene mine er enten: "så råkuul!" eller "ha-ha-ha, hva er det?!?"

He-he. Jeg er nærmere 30 enn 20 så jeg har på en måte kommet til et punkt i livet hvor

jeg ikke bryr meg altfor mye om hva folk synes. Det er jeg som skal smurfe rundt på den allikevel ;)

 

Folk jeg har snakket med som har peiling på scootere og motor generelt mener det er en av de beste scooterne på markedet hva teknologi/motor angår. Jeg har ikke peiling på det tekniske, men det sies at den yter like bra i oppoverbakke som i nedoverbakke. Dessuten kan den lett modifiseres til å yte mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...