Dux ducis Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei! Her er saken: En gammel data jeg har liggende har en kabinett-vifte på 1,4w, og den vifta hadde jeg tenkt og sette som pwr_fan på et Asus A7A266-E HK.Pwr_fan kontakten støtter opp til 4,2w eller mindre. Kontakten passer og strømstyrken passer, men denne vifta er over 6år gammel..............passer dette, kan noe gå galt hvis jeg plugger vifta på? Vifta sto som cha_fan på den gamle PC'en men det gjør vel ikke noe? Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 SKulle nok gå greit det, men hvilke effekt den vil gi er jo en annen sak... da tenker jeg på hvor mye luft den flytter. Men utenom det skal den nok fungere .. men blås den ren først da.. å hør etter skrapelyder, er en del eldre pc`e vifter som er av tvilsom kvalitet!! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 ok, den har forresten bra effekt(spørs hvor mye den bråker ) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 nææææ.......den funka ikke, vifta gikk ikke rundt og ble ikke detected i BIOS. Hva kan man vente seg av en 6års gammel vifte Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 den vil ikke BIOSen finne så lenge som det ikke er sensor og eg tror ikke en 6 år gammel kabinett vifte har sensor. men det viktigste er at den gjør jobben, men hvorfor kjøper du ikke bare en ny en de koster bare noen tiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå