Inspekta Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Med andre ord du gjetter ut ifra de dyreste komponentene du fant? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) ? gjetter på hva, skriver jeg noen sted at jeg settter sammen det som er i pcen?. Satt sammen en en selvbygd pc i samme prisklasse, jeg er ganke overbevist om at delene her er en hel del bedre, det er det hele. edit Det kommer også ganske tydelig frem i det jeg skriver så jeg forstår ikke helt hvordan du klarer å missforstå det. Om du lurer på hvor jeg har prisen fra så har jeg den fra artiklen denne posten er laget fra For full oversikt over hvilke komponenter man kan velge mellom, se HPs sider. Prisen varierer så mye som fra 15 000 kroner ($ 2500) til 40 000 ($ 6500), avhengig av konfigurasjon. Endret 9. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som har tenkt seg å kjøpe maskinen? Jeg vet det er litt overpriset, men vurderer sterkt å kjøpe den Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg trenger ikke en så dyr ( god ) pc. Men hadde jeg hat penger til den, så hadde jeg nok funnet en måte og bruke den på. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Yo, lenge siden det har blitt posta her, men har et lite spørsmål. Har sett litt rundt på internett, men klarer ikke å finne et sted hvor man kan kjøpe denne PCen i Norge... Noen som vet om det i hele tatter mulig? Lenke til kommentar
DailyDrifter Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 stilrent, men stygg i forhold til den nye hjemmelagde pcen min, og sikkert dobbelt så dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå