CaZpeR Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Merker jeg må begynne å spille lotto.... Er jeg heldig nok så får jeg kanskje råda til denne Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ser ut til at de har valgt en forholdsvis liten dimensjon på slangene. Selv om vannmengde per tid ikke har så mye å si for kjøle-ytelsen, tror jeg nok disse gir såpass stor motstand at det merkes. Etter min erfaring vil også pumpen bråke mer etter hvor restrektivt systemet er. Endret 7. september 2007 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har bestemt meg for aldri til å kjøpe en ferdig bygget pc mer, men den der får meg nesten til å forandre mening. Den var direkte lekker... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har bestemt meg for aldri til å kjøpe en ferdig bygget pc mer, men den der får meg nesten til å forandre mening. Den var direkte lekker... Enig!! Den var nammenamm deluxe. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 veldig fin. Litt neon lys og den er perfekt Lenke til kommentar
tevil Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Vanvittig pen. Til og med innsiden, alle komponentene og kabelføringen var tilnærmet strøken. Uten neon selvsagt. Med enda litt mer eksklusive materialer, feks detaljer i titan og karbon, så hadde det blitt gull. Jeg er overbevisst om at det er marked for dritlekre maksiner. Man kan godt si at de fleste av oss som frekventerer hw-forumet er opptatt av mest mulig bang for the buck, og så får utseende komme i andre rekke og heller prøve å "gjøre noe med det" på sikt. (kabelføring, lys, modding, etc). Her tror jeg HP har truffet en ny type kjøpere. De som vil ha en sinnsykt pen maskin out-of-the-box, med et lekkert og eksklusivt (og dyrt) design. Det funker på mobiltelefoner, mp3-spillere, tver, stereoanlegg, kjøleskap og vaskemaskiner, så det burde iallefall fungere på pcer. Simen1:Men hva er poenget med at PCen skal tåle 270kg press? Har det noe å gjøre med at man skal kunne sitte på den eller stable veldig mange av de i høyden? Foten er festet langt bak på kabinettet, så et trykk på fronten av kabinettet blir ganske mye tyngre enn den reelle vekten på trykket egentlig er. (Kraft * arm = osv) Endret 7. september 2007 av tevil Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må bare kommentere som alle andre, utrolig pent design, og ikke minst den den fantastiske oppbygningen innvending - skulle gjerne likt å hatt slikt system i min kasse Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Casemod idee ! Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Flott, men håper HP har ligget langt unna BIOS. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vet noen hva denne Pc'en vill koste? Og da med hvilke komponenter? Er det store muligheter for oppgradering av komponenter? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvis maskina er TOPP-konfigurert og den koster 40000kr, er det på ingen måte dyrt eller overpriset. En toppkonfigurert maskin som en skal bygge selv koster 32-33000kr, uten vannkjøling. Hiver en på dét, i tillegg til at en slipper å bygge selv, samt brukerstøtte og service er det et knall tilbud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Endelig en ferdig bygget PC som er ryddig! Lenke til kommentar
tevil Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Flott, men håper HP har ligget langt unna BIOS. 9445761[/snapback] Ifølge specs på hp-sine sider står det at de er satt opp på Vodoo sine manerer, med mulighet for å endre instillinger som frekvens etc. Så vil tro det er ganske "urørt". Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hadde tenkt meg egentlig 2 640 MB GTS 8800 skjermkort, 2 stykk. Hovedkort veit jeg ikke..... PSU på 1010 watt.... finnes det Q6600? hvis ikke Q6700... en raptor 150 gb og en 320 Gb disk... hva ville det kostet? Hva ville det evt. kostet med 2 GTX kort? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vil denne dukke opp på www.hp.no eller er det bare for det amrikanske markedet? Lenke til kommentar
larseman Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 er det noen som klarer å tyde hva slags hovedkort som sitter i den? ser ut som en eller ett eller annet Asus hk(utifra kjøleløsningen) på bildene(hjemmesiden)?... Denne er sterkt vurdert som neste stasjoære... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Asus Commando ? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) 39 500 inkl frakt fra komplett (selvbygd) Endret 8. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Og prisen for tilsvarende system i "HP-variant" er? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 40 000 men jeg tror ikke delene er like heftige, spesielt ikke cpu, hovedkort, strømmforrsyning, raptor disken og lydkortet. Men er ikke sikker for har ikke fått beskrevet hvilken deler de bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå