Dahl Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 HP viser frem Blackbird 002, en spillmaskin med et uvanlig design og kjølesystem basert på vann. Les mer Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 oohhhh dæven døtte for et lekkert beist! dersom jeg noen gang skal kjøpe 'ferdigbygd' pc må det bli denne. ligner litt på hp compac dc5700 da synes jeg.. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Rett og slett sexy! Er noe overrasket nå merker jeg, skjer med HP ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De har jo for eksempel kjøpt opp Voodoo. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 For min del blir ferdig-pcer bare mer og mere aktuelle, iallefall denne HPen! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 lekkert.. men til hvilken pris?... overprisa er iallefall nøkkelen Lenke til kommentar
enl Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den var digg ja Utrolig rent look, uten for mye dill dall. Hadde det ikke vært for foten, kunne det ligne på et serverkabinett. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! vurderer å kjøpe denne pc'en. noen som har noen priser, og utstyr /komponenter på den? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Det dukker nok opp på HPs sider når den blir tilgjengelig til uka. Til dess får man klare deg med det som står i artikkelen. Endret 7. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
iCar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den var heftig, nettopp vært innom websiden til denne pcen.. var skikkelig bra greier.. http://h20435.www2.hp.com/#/home/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Maskinen har fått et uvanlig, men tilsynelatende lekkert design. Hele kabinettet er montert på en fot som sikrer god lufttilførsel til systemets 1100 Watt-strømforsyning. Hele kabinettet er laget i aluminium, og skal vi tro HP tåler det et press på opptil 270 kilo (600 pund). Oi! Jeg synes ikke designet bare var tilsynelatende lekkert, men genuint lekkert Men hva er poenget med at PCen skal tåle 270kg press? Har det noe å gjøre med at man skal kunne sitte på den eller stable veldig mange av de i høyden? Videre er kabinettet spesielt designet for å forhindre varmespredning og samtidig gi god luftflyt. Her er det vel en eller annen misforståelse. Varmespredning er jo en positiv ting, i motsetning til konsentrasjon av varme på bestemte plasser. Regner med dette er et svar på Dells oppkjøp av Alienware og de resulterende XPS-systemene. Jeg tror dette blir hard konkurranse og liker spesielt at HP gir kundene større valgfrihet ved konfigurasjon. Lenke til kommentar
boligego Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Satan, den var digg ja. Liker å bygge pc selv, men om jeg skulle kjøpt ferdigpc, ville nok det blitt den Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dette er så absolutt den peneste ferdiglagte pc'en jeg har sett... Morro hjemmeside også. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 As part of the design process, the Blackbird was put through the HP "House of Horrors," a torture chamber for technology designed to identify weaknesses. One test involved placing the machine in an industrial-sized paint shaker. Anything that broke was re-engineered until it didn't. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Virker som en veldig godt designet PC, med kvalitet i alle ledd. Til 15.000 kr synes jeg dette er veldig bra, med tanke på at man må ut med 21.000+ for en Mac Pro, som nok er ganske tilsvarende på kvalitet. Det eneste som mangler er at man får denne ferdiginnstallert med Linux, men dét er vel å håpe på for mye. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dette er vel en av grunnene til at HP har gått forbi Dell som verdens største PC-produsent, det de lager for tiden er hel ved Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nå er jeg litt bitter på at jeg nettopp har kjøpt med en Dell XPS..men denne PCen fra HP blir nok svindyr. Unasett, gleder meg som en unge på julaften til uke når Linjegods banker på døra... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Denne så jo utrolig fet ut da Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fantastisk lekker maskin, ja. asbjornu: Å legge inn Linux selv er vel det minste problem Da kan man jo til og med velge hvilken distro man vil ha og. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Artig design, ligner litt på en forvokst ekstern harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå