Gå til innhold

Halvlitere vs PS3

blurayfilmer

Anbefalte innlegg

95 ØL: En PlayStation 3 kostet ved lansering like mye som 95 halvlitere.

86 ØL: Med PlayStation 2 satt du imidlertid igjen med ni ekstra halvlitere i 2001.

95 ØL: Akkurat det samme antallet halvlitere som du måtte droppe for en PlayStation i 1995.

Resten av artikkelen finner du her

Link

Endret av blurayfilmer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk klagde sikkert like mye, men vi kommer uansett ikke utenom det faktum at PlayStation er dyrt i forhold til andre konsoller.

9445024[/snapback]

Elite

4000 kroner

1 kontroll

Ingen trådløs nettverk med i prisen

Ingen spill med i prisen

Ingen HD avspiller med i prisen

PS3 starter pack

5200 kroner

2 kontrollere

2 spill

Trådløs nettverk

Spille av HD filmer

Lenke til kommentar
Fy søren så dyrt øl er blitt da!

9445093[/snapback]

var det jeg å tenkte på, syns ikke ps3 er så ille, med tanke på at en vanlig br spiller koster 5000,-

og viss en xbox 360 hadde inneholdt det samme som ps3 har så hadde xbox 360 vært mye dyrere...

Vi må heller ikke glemme at 5000kr i 1995 var mye mer enn 5000kr er 2007!

Lenke til kommentar
jaok la oss plusse på 800kr da, hvor mye koster hd dvd spilleren?:S:S:S og et spill koster 500-700 eller noe. er fortsatt dyrt.

9445111[/snapback]

ja, det her har vi ikke diskutert 134344 ganger før :D

Er jo temmelig glad jeg kan kjøpe en 360 pro til 2500 kr uten trådløst eller en med til over 3000 kr når jeg ikke bruker det

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

sjønner ikke hva dere mener, da jeg kjøpt vanlig xbox kosta spilla 400-500kr... i dag er spilla 15ganger mer utviklet og ligger på 500-600kr det er ikke så ille med tanke på hvordan vi har øka intekta i norge.

I mellomtiden kan jeg si at mange klager på at dvd'r er for dyrt. En del steder selges nye dvder for 129kr! og da dvden begynte å ta av var det ikke så mange som klagde, da kosta den 199kr...

Altså vi har godt opp i lønn, og prisen har godt ned, vi klager stadig mer :p

Lenke til kommentar

Når skal folk egentlig lære en vesentlig forskjell? Det var fortid, kom tilbake til nåtiden og hold dere der.

Hva er det som skjer? Folk bruker nå plutselig "PS1 og PS2 kostet skjorta men folk klagde ikke da" og "PS1 og PS2 hadde en treg start men vant derfor vil PS3 og vinne" i enigen for tiden, er det noen som har et desperat behov for å slukke en redsel om at de kanskje har en konsoll som ender på andre eller t.o.m tredjeplass denne generasjonen?

Og så har man det derre sammenligningene av hva man får med hvilken konsoll, kan man kutte ut det og takk? PS3 samler alt i en pakken og tvinger deg til å kjøpe det, sist jeg sjekket kostet min Premium 2795 ,- men da kunne jeg grangivelig og kutte ut en drøs med komponenter jeg ikke har bruk for siden jeg kun er ute etter spillekonsoll og ikke et multimediasenter.

Så, lite tips til enkelte. Knus den tidsmaskinen og slutt å sudle i fortiden og komme til nåtiden, hvor realiteten er noe annet enn i "gamle dager". PS3 er dyrere enn sine 2 konkurenter, den har en annen konkuranse enn sine forgjengere og den er en konsoll som koster mer enn den smaker. Blu-Ray har ikke vunnet formatkrigen, ikke alle har forgyllet gullavføring og uansett hvordan du snur og vender på det har PS3 et bedritten spillutvalg på nåværende tidspunkt.

Og foresten, jeg liker ikke øl.

Lenke til kommentar
Retail pris til PS3 er 5999 kr, skjønner ikke shg.no kan selge den til 5300, hvor  lenge har prisen vert sånn?

Men når så få selger den til den prisen kan du like gjerne skrive ELITE koster 2500 kr, har sett en butikk til den prisen

9445108[/snapback]

Det er fordet maskinen ikke er Norsk innkjøpt, de er kjøpt inn fra ett billigere land, så dermed kan de selges billigere her.

Dette legger du merke til bak på spillene, hvor teksten ikke er skandinavisk :p

BTT:

En grunn til at ikke så mange "klagde" da PS1 kom: Internett var ikke så utbredt som nå, og ikke mange hadde tilgang til det.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
jaok la oss plusse på 800kr da, hvor mye koster hd dvd spilleren?:S:S:S og et spill koster 500-700 eller noe. er fortsatt dyrt.

9445111[/snapback]

ja, det her har vi ikke diskutert 134344 ganger før :D

Er jo temmelig glad jeg kan kjøpe en 360 pro til 2500 kr uten trådløst eller en med til over 3000 kr når jeg ikke bruker det

9445152[/snapback]

hehe seff. får min premium neste uke.. cant wait:D cheers. skal bli gøy å få spilt gears of war helt for meg selv :p

Lenke til kommentar

Slutt nå å klage på prisen på ps3, ja 5900kr er mye penger men hvis man kjøper en ps3 har man jo inverstert i underholdning i 5-6 år.

Hvis du da sammenlikner med øl, som sikkert koster 60-70 kr per halvliter har du morro en kveld og en jævla bakrus dagen etter.

Nei kjøp nå ps3 istedefor 95øl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...