hfthomas Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nå skal jeg spørre veldig dumt. Kan det være lurt å ta en naf-test på egen bil for å vite hva som er feil(hvis noe er feil) eller er service bare enda mer utvida sånn at de finner feilene og gjør noe med dem med en gang? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fordelen med NAF er at de er uavhengige! Lest pondus? Det kan være mange ting som ikke er ødelagt men som må byttes på et verksted... De skal jo tjene penger! På NAF får du hvertfall en helt ærlig mening! pluss at de er DRITnøye! Men de er kanskje litt dyre til å gjør som du tenker? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 ja, naf er jo nøytrale når det gjelder sånne ting! hadde jo vært greit, siden det er 10.000 km til neste service. forrige eier tok service selv, men han har vært bilmekaniker og er ganske nøye. siden jeg har eid bilen i 5000km er det jo greit å forsikre meg om noen ting. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En NAF driftstest burde vel være midt i blinken for deg. Har vurdert å gjøre dette selv... Lenke til kommentar
veos Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg tok å bestilte en NAF-test.. Har hørt det koster rundt tusenlappen, men det er vel verdt det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 En NAF driftstest burde vel være midt i blinken for deg. Har vurdert å gjøre dette selv... 9443906[/snapback] ja, det virker ganske greit. får vel vite hva som er feil Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg tok å bestilte en NAF-test.. Har hørt det koster rundt tusenlappen, men det er vel verdt det. 9444173[/snapback] Kom med rapport da Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tok nylig en garantiutløpstest hos NAF De fant ingen feil, men verdt pengene likevel å vite at alt er i orden Har brukt NAF flere ganger, både til kjøpsvurdering, garantiutløpstester og generell "NAF test". Har vært meget fornøyd alle gangene. Den testansvarlige har gått igjennom rapporten sammen med meg og gitt meg råd og tips der det har vært nødvendig. Kanonfornøyd med NAF Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 ja, naf er fint. er det noe avslag på testen om man er medlem? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 ja, naf er fint.er det noe avslag på testen om man er medlem? 9447514[/snapback] Ja, de har rabatter for medlemmer. sjekk naf.no Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 NAF Driftstest er ikke dumt nei. Men unødvendig og kaste bort penger om det ikke skulle være noe galt. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 NAF Driftstest er ikke dumt nei. Men unødvendig og kaste bort penger om det ikke skulle være noe galt. 9448105[/snapback] Må jo nesten ta testen for å finne det ut da, og om det ikke er noe galt så burde man vel være fornøyd allikevel Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 NAF Driftstest er ikke dumt nei. Men unødvendig og kaste bort penger om det ikke skulle være noe galt. 9448105[/snapback] Man kan jo lage en feil selv på forhånd da, for å teste dem litt og se om de finner ut av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå