hallvis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Heisann. Sitter å kopierer fra PC'en til en ekstern harddisk. Flytter ganske store og mange filer og da går det sinnsykt tregt. Jeg kunne flyttet 1 og 1 fil, men da må jeg være ved pc'en hele tiden. Finnes det et program som kan lage et slags kø-system, slik at bare 1 og 1 fil overføres, men samtidig slipper jeg å måtte være med pc'en? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kan du ikke markere flere filer og sende de over, da blir det en kø med alle filene du har valgt Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Funket bra, Ståle! Takk, takk. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Siden finnes ikke. Prøvde å trykke på linkene som står nederst på artikkelen men ingen av de funket:/ Edit: Fant den med et google søk Endret 7. september 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Programmet funker fett det, men det er fortsatt ikke noe "kø-system" ala download manager eller noe. Finnes det? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skal du ha noe mer avansert enn TC (som forresten er laget av en normann, storebroren til en forumbruker) vil nok Total Commander være det for deg. http://www.hardware.no/nyheter/programvare...er_7_klar/40191 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå