Gå til innhold

Red ring of death Myte?

Z-man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt inn min Xbox360 2 ganger og snart skal jeg sende den inn på nytt (første gangen på grunn av RROD).

Den eneste andre jeg kjenner som har X360 har også fått RROD.

For min del gjør det ikke så mye at jeg må sende den inn en gang iblant, så lenge MS betaler. Jeg digger X360'en og er absolutt ingen MS hater.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

RRoD er helt klart ikke en myte, men det må da gå an å ha en litt mer hyggelig tone til trådstarter. Folk som ikke har opplevd problemet, og heller ikke kjenner noen som har hatt det, setter vel spørsmålstegn ved temaet.

Men det er nok slik at MS har dessverre problemer med mange X360, mye peker på at problemet ligger i dårlige loddepunkter og varme. Om dette gjelder alle X360 som er sluppet på markedet er usikkert.

Lenke til kommentar

Jaja, tro det du.

Hvis du aldri har hatt problemer med 360n din så skal du være takknemlig som fean!

Jeg har allerede sendt min inn på rep 2 ganger nå og nå har jeg levert min på elkjøp for å få hevet kjøpet siden dette er den 3 gangen den fucker.

Så hvis du tror RROD er en myte og at det ikke er mye feil med xbox360 så bør du dra hodet ut av rompa di.

xbox360 har en egen side på wikipedia om Xbox360 problemer kalt "Xbox 360 technical problems", ( http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_problems ) det sier kanskje litt? :hmm:

Btw, du som sier at du har sett rødt lys når du har tatt ut ledninger osv det er IKKE RROD, det lyser rødt fordi du ikke har xboxen tilkobla skjermen din ordentlig.

Endret av NiccOz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...