paranoide Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Det er langt ifra en myte, men problemet virker nok større enn det egentlig er, da de med en virkende 360 som regel holder kjeft. Dette er ofte tilfellet ved vokale minoriteter. Likevel er det overraskende mange som har hatt dette problemet. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg har sendt inn min Xbox360 2 ganger og snart skal jeg sende den inn på nytt (første gangen på grunn av RROD). Den eneste andre jeg kjenner som har X360 har også fått RROD. For min del gjør det ikke så mye at jeg må sende den inn en gang iblant, så lenge MS betaler. Jeg digger X360'en og er absolutt ingen MS hater. Endret 7. september 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 hahah myte? hahaha! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 RRoD er helt klart ikke en myte, men det må da gå an å ha en litt mer hyggelig tone til trådstarter. Folk som ikke har opplevd problemet, og heller ikke kjenner noen som har hatt det, setter vel spørsmålstegn ved temaet. Men det er nok slik at MS har dessverre problemer med mange X360, mye peker på at problemet ligger i dårlige loddepunkter og varme. Om dette gjelder alle X360 som er sluppet på markedet er usikkert. Lenke til kommentar
blurayfilmer Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Ikke noe mye det nei. Jeg har byttet 2 av mine og en kompis er på sin 3 nå Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 De burde lage en vannkjøler mod x] Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jaja, tro det du. Hvis du aldri har hatt problemer med 360n din så skal du være takknemlig som fean! Jeg har allerede sendt min inn på rep 2 ganger nå og nå har jeg levert min på elkjøp for å få hevet kjøpet siden dette er den 3 gangen den fucker. Så hvis du tror RROD er en myte og at det ikke er mye feil med xbox360 så bør du dra hodet ut av rompa di. xbox360 har en egen side på wikipedia om Xbox360 problemer kalt "Xbox 360 technical problems", ( http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_problems ) det sier kanskje litt? Btw, du som sier at du har sett rødt lys når du har tatt ut ledninger osv det er IKKE RROD, det lyser rødt fordi du ikke har xboxen tilkobla skjermen din ordentlig. Endret 7. september 2007 av NiccOz Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hyggelig tone mot komplette idioter? Tipper det er den innstillingen som er årsaken til at Bush sitter i Det Hvite Hus idag. Velger min egen strategi. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er RRoD 3 eller 4 røde lys? Jeg hadde 3 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 3 røde lys Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er RRoD 3 eller 4 røde lys? Jeg hadde 3 9446512[/snapback] Da hadde du Red Rings of Death. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå