Gå til innhold

Red ring of death Myte?

Z-man

Anbefalte innlegg

jeg har kom frem til konklusjon at RROD (red ring of death) er ein myte som er lakt ut av folk som hater microsoft

jeg sier ikke at den ikke har vært der men min PS3 har klikka mer ein min X-box og 360

min PS3 klikke ein gang på resistance fall of man etter er par uker etter at jeg kjøpte den, ikke noe annet en at jeg skrudde den av og på igjen

men så lenge jeg har eid x-box og 360'en så har jeg enda ikke vært ute med ring of death

Kan få den røde fargen ein gang i blant når jeg river ut Nett pluggen for og sette den i lyse boksen

Ettersom jeg river litt i scart kabelen sån at 360'en ikke få kontakt med TV

men har enda ikke vært i nærheten av death

jeg har snakket med venner via nette, skole og arbeid ingen har frem til nå mistet sin X-box 360 med døden til følge

Så jeg lurer egentlig på er det ein myte som er starta av folk som sier

"Alt microsoft lager går til hekkan"

Og før jeg eller noen jeg kjenner mister sin x-box 360 med ein ring of death så kommer jeg til og nekte at det er sant

Og siden folk sier det skjer mye er det rart at ingen av dem rundt meg har vært ute med det enda regner med at det er mellom 40-50 x-360 om vi ska telle maskiner så hvor blir den av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Myte? Hah den var god

http://www.dailytech.com/Retailers+Estimat...article7892.htm

Kanskje du skulle sett på TV2Hjelper deg i går :hmm: Det holder ikke å snakke med venner bare vettu, alle jeg kjenner har faktisk levert den minst en gang, men det betyr ikke at failure raten er på 100%

Som hater Xbox driver å sier ? hva er du det babler om. Trur du alle Nintendo Fanboy og PS Fanboy, sier at failure raten er på 33%. Finner på navn til sykdommen i tillegg?

Skjerp deg denne topicen var reint idiotisk, og jeg er en idiot som svarer.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Er du 12 år gammel?

Er du virkelig så fantastisk dum at du tror RROD er en myte? Bare vent du lille gutt, så får du nok oppleve det samme med din 360 etterhvert. Tror nesten alle som har hatt 360 i over 1 år har opplevd det. Including me!!

9443581[/snapback]

Tja, jeg og en kompis har 2 maskiner som har gått ca siden launch uten problem :p

og, en myte, nææææ. Tror microsoft burde lære seg at kvalitet betaler seg selv, hadde de brukt litt mer på kvaliteten på xbox 360 hadde de spart seg store utgifter i reparasjon :p

Lenke til kommentar
jeg har kom frem til konklusjon at RROD (red ring of death) er ein myte som er lakt ut av folk som hater microsoft

jeg sier ikke at den ikke har vært der men min PS3 har klikka mer ein min X-box og 360

min PS3 klikke ein gang på resistance fall of man etter er par uker etter at jeg kjøpte den, ikke noe annet en at jeg skrudde den av og på igjen

men så lenge jeg har eid x-box og 360'en så har jeg enda ikke vært ute med ring of death

Kan få den røde fargen ein gang i blant når jeg river ut Nett pluggen for og sette den i lyse boksen

Ettersom jeg river litt i scart kabelen sån at 360'en ikke få kontakt med TV

men har enda ikke vært i nærheten av death

jeg har snakket med venner via nette, skole og arbeid ingen har frem til nå mistet sin X-box 360 med døden til følge

Så jeg lurer egentlig på er det ein myte som er starta av folk som sier

"Alt microsoft lager går til hekkan"

Og før jeg eller noen jeg kjenner mister sin x-box 360 med ein ring of death så kommer jeg til og nekte at det er sant

Og siden folk sier det skjer mye er det rart at ingen av dem rundt meg har vært ute med det enda regner med at det er mellom 40-50 x-360 om vi ska telle maskiner så hvor blir den av?

Det tror faktisk jeg å for broen min har en PS3 og jeg kjører en 360 og venelig Xbox det kna jo hende RROD er ett problem men jeg tror ikke det er ett STORT problem Oo

PS3'en min klikka totalt en gang når jeg abre spilte på den :/ Hang seg opp på mneyen og jeg kunne ikke ksru den av eller noe :S

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Nei sålenge de nye konsollene ikkje har fåttt bedre kjøleløsninger eller 65mm CPU er det like mye varme og like dårlig byggekvalitet på konsollen. Konsollene du hinter til er iferd med å komme ut til folket meiner eg. Jaggu meg på tide også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...