Ethernet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei! Jeg har i halvannet år gått med smerter i kneet nå. Jeg har vært Hos Fysioterapeut og prøvd alt fra laser til akupunktur behandling, da ingenting hjalp. Vi fikk en time på indrettinstituttet i Fredrikstad(bor i Halden), etter 3mnd tid. Han har nå etter 4 mnd sendt en rikvisisjon til sykehuset om en operering. Jeg har tatt røntgen og slikt. Fikk brev fra sykehuset her om dagen, hvor det sto at jeg hadde rettslig krav på behandling og slikt, og at jeg fikk en time hos ortopedisk etellerannet innen 6 mnd. Dato og tid skulle de sende senere. Jeg har ikke lyst til å vente enda 6 mnd bare for å bli vurdert om en operasjon er nødvendig! Jeg er 16 år, og jeg spiller golf, Fotball, Velleyball og jeg sykler, men på grunn av kneet må jeg begrense treningen veldig.. Min mor har pratet med en venninde om dette, og hun hadde også operert tidligere, men hun hadde gått inn på frittsykehs.no, hvor man kan velge et privat institutt å gjøre det på istedenfor, og da hadde det att 2 uker for henne. Men jeg har ganske uvanlig skade i kneet. Har litt brusk for mye opp i venstre hjørne av venstre kneskål, så dette har over tid begynt å slite litt. Så den "sprekker opp". Jeg har en grop ned over hele hjørnet av kneskålen. Som legen min sa "Kneskåla di kan ansees som delt i to" Operasjonen vil enten fjerne hjørnet og sette inn noe annet, eller skru inn to bolter og skru de sammen. Men dette er ikke noe vanlige greier. De hadde 1-2 pasienter men liknende hvert 2. år. Så dette står jo så klart ikke oppført på frittsykehus.no. Så jeg lurte på om noen av dere veit hva jeg kan gjøre for å få en time til vurdering litt raskere enn 6 mnd? Jeg er dritt lei all ventinga Endret 12. september 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå