Gå til innhold

Hvordan få tynnere hår?


md_86

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Jeg er født med tykt og smålig krøllete hår. Hver gang jeg vasker håret med sjampo og tørker det, blir det veldig tykt og krøllete. Men når jeg får inn gele, så får jeg som oftest formet det til den frisyren jeg selv ønsker.

 

Nå har det seg slik at jeg ønsker litt lengde i håret. Jeg har forsøkt dette, og det har fungert således greit hvis jeg benytter meg av gele i form av en sideskill f.eks.

Håret holder seg relativt greit over natta, og jeg føler det komfortabelt. Men selv for dette, så skulle jeg gjerne ønske at håret mitt var tynnere, slik at jeg kunne slippe å til en hver tid være avhengig av å benytte den samme hårgelen for at håret skal være på plass. Jeg vil kunne vaske og tørke håret mitt, og få et resultat i form av luftig og langt hår...

 

Hva kan jeg gjøre for å evt få til dette? Har alltid likt/ønsket å ha litt lengde i håret, da jeg føler dette er best.

 

Takker for innspill og tips! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil det omvendte! Har veldig tynt hår, så med gele detter håret ned etter 2-3 timer :/

 

Vil ha tykkere så jeg kan få det mer bustete og at det holder lenger :p

9445737[/snapback]

Hva for noe? Har du tynt eller tykt hår? :dontgetit:

 

Jeg er født med tykt og smålig krøllete hår.

 

så skulle jeg gjerne ønske at håret mitt var tynnere,

 

Du forvirrer meg.

Lenke til kommentar
Er nok ikke smarteste kniven i skuffen nei  :dremel:

9446555[/snapback]

 

skarpeste, SKARPESTE!

 

trådstarter: har du, eller har du ikke tykt hår? Hvis du har tykt, så kan du tynne det ut hos frisøren. Og ikke gi deg før det er ordentlig tynt!

9447374[/snapback]

Det var bevist:P

 

Som flere sier, gå til frisøren og tynn det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...