md_86 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hei folkens. Jeg er født med tykt og smålig krøllete hår. Hver gang jeg vasker håret med sjampo og tørker det, blir det veldig tykt og krøllete. Men når jeg får inn gele, så får jeg som oftest formet det til den frisyren jeg selv ønsker. Nå har det seg slik at jeg ønsker litt lengde i håret. Jeg har forsøkt dette, og det har fungert således greit hvis jeg benytter meg av gele i form av en sideskill f.eks. Håret holder seg relativt greit over natta, og jeg føler det komfortabelt. Men selv for dette, så skulle jeg gjerne ønske at håret mitt var tynnere, slik at jeg kunne slippe å til en hver tid være avhengig av å benytte den samme hårgelen for at håret skal være på plass. Jeg vil kunne vaske og tørke håret mitt, og få et resultat i form av luftig og langt hår... Hva kan jeg gjøre for å evt få til dette? Har alltid likt/ønsket å ha litt lengde i håret, da jeg føler dette er best. Takker for innspill og tips! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Krølltang? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Du kan få frisøren til å tynne det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg vil det omvendte! Har veldig tynt hår, så med gele detter håret ned etter 2-3 timer :/ Vil ha tykkere så jeg kan få det mer bustete og at det holder lenger Endret 7. september 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vil det omvendte! Har veldig tynt hår, så med gele detter håret ned etter 2-3 timer :/ Vil ha tykkere så jeg kan få det mer bustete og at det holder lenger 9445737[/snapback] Hva for noe? Har du tynt eller tykt hår? Jeg er født med tykt og smålig krøllete hår. så skulle jeg gjerne ønske at håret mitt var tynnere, Du forvirrer meg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Les en gang til, så skjønner du det nok til slutt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 md_86 != Spirit99 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er nok ikke smarteste kniven i skuffen nei Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Ja.... Dette var jo en god del svar. Bare så synd at kun to av de er relatert til det jeg faktisk spør om. Noen flere? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er nok ikke smarteste kniven i skuffen nei 9446555[/snapback] skarpeste, SKARPESTE! trådstarter: har du, eller har du ikke tykt hår? Hvis du har tykt, så kan du tynne det ut hos frisøren. Og ikke gi deg før det er ordentlig tynt! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er nok ikke smarteste kniven i skuffen nei 9446555[/snapback] skarpeste, SKARPESTE! trådstarter: har du, eller har du ikke tykt hår? Hvis du har tykt, så kan du tynne det ut hos frisøren. Og ikke gi deg før det er ordentlig tynt! 9447374[/snapback] Det var bevist:P Som flere sier, gå til frisøren og tynn det ut. Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Det var nok ikke bevisst... Men takk! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Gjør som meg; vent en stund. Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Okei...? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 bruk dax i et halvår.. Funket for meg. Men gjorde det ikke med vilje Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 DAX? Hva er det? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) DAX wax. selges på h&m, koster 30 spenn. Er rent fett, vanskelig å vaske ut av håret. edit: er ikke en hårvoks jeg anbefaler Endret 9. september 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Og det vil gjøre håret tynnere og glattere, fordi...? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Det er vanskelig å vaske ut igjen. Dermed skader det og sliter på håret, og mange opplever at de blir tynnere i håret av det. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg sa det som en spøk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå