Mawerick Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fikk omsider den HPen jeg bestilte. Er så langt storfornøyd. Hva kan jeg egentlig forvente av 3D mark på denne egentlig? 1. Kjører Vista 2. 2 ghz core 2 duo cpu 3. 4 gb ram 4. Geforce 8600 GS skjermkort Jeg kjørte en test, men ble stående å gape. Havnet på 2300. Hakket som bare juling. Er det noen andre som har testet 3D mark med en lignende konfigurasjon? Resultater med og uten Vista er foretrukket. Er driverne dårlige på Vista? Noen som har gode råd? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 http://www.nvidia.com/object/geforce_8600M.html som du ser så har GS 16 pipelines, det er 16 pipelines mindre enn en GT versjon. Så jeg vil tippe at det er kanskje derfor du havner så lavt i 3dmark score i forhold til hva du forventet. Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Muligens muligens. Jaja, kortet er da ikke så dårlig da. 3D mark sier ikke alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå