Deadringer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei. Jeg har siden jeg fikk Vista pc brukt Azureus som torrentprogram, men i det siste har ikke selve programmet vist seg på skjermen(det kjører helt vanlig om jeg ser på prosessene, men vises ikke). Derfor installerte jeg Utorrent istedet, men her har jeg nøyaktig samme problemet. Noen som vet hva som er galt, og hva jeg kan gjøre for å få brukt det skikkelig? Lenke til kommentar
nets Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvor lenge siden var det du installerte uTorrent? For det ble for ikke så lenge siden sluppet en oppdatering som hadde "Full Vista support". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Hvor lenge siden var det du installerte uTorrent? For det ble for ikke så lenge siden sluppet en oppdatering som hadde "Full Vista support". 9443426[/snapback] I dag, ca en time før jeg lagde tråden. Lenke til kommentar
nets Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 The biggest changes were full Vista support and the removal of the 65,536 piece limit for torrents. Also added was support for finding local peers (peers on the same LAN) and optionally not having any upload restrictions for them. It is also possible to turn on automatic updating for betas now, found in the "Other" section of the preferences. Read the changelog for more! http://download.utorrent.com/1.7.2/utorrent.exe Hm.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Den fungerte bedre. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå