ompopo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 HURRA FOR MEG!! 18 år i natt kl. 01:43. Jeg føler en kribling i magen. :!: :!: Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hehe, gratulerer med dagen! da blir det ut og få gratis øl fredagskvelden, hvah? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Vet ikke helt, kommer ann på om det ikke blir noe feiring hjemme istede med venner. For en herlig dag det er! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Velkommen etter Ble det selv 5. Juli. Er utrolig delig og kunne kjøpe seg en øl når man hvil og hvor man vil Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Wuhu! Jeg er også blitt 18! Lenke til kommentar
Ted Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Endelig kan du skaffe deg lappen, ihvertfall var det jeg så på som stort når jeg ble 18. Grattis!! Drikk masse øl! Bli full og ha masse fyllanerva helt ned til lilletåa imorgen tidlig. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nja, jeg skal vente en dag med det tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå