^fmj Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Søsteren min har to pcer i et trådløst nettverk, jeg var inne på routeren og la merke til at det var registrert en bruker som het "unknown". Er det routeren som roter eller er det noen som har brutt seg inn? De to pcene i huset stod selvsagt oppført med fullt navn i samme liste. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 bruker du standardpassordet "admin" ? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 det skjer hos meg ofte, når jeg ser logg på router. sikkert noen som prøver seg i nabolaget..... vet ikke hvilken router vi snakker om, men hos meg kan du sjekke MAC adresse og da finner du veldig fort ut om det er deres maskiner. ellers så satt jeg MAC filter og bare mine maskiner kommer på router..... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gi maskinene og nettverket navn du kjenner igjen og ikke minst vit hvilke MAC adresser som gjelder... Sperr "Unknown" ute fra routeren og se hvem som skriker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå