h0ax Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei, nå er det sånn at hverdager fra 08:30 -> 14:10 så er det veldig kjekt å ha på stille-modus for meg, og fordi jeg er så lat/glemsk var jeg litt nysgjerrig på om det fantes et slags daemon-prog som kjører i bakgrunnen og skifter profiler mellom egendefinerte tidspunkt? Hadde vært veldig praktisk for meg, og sikkert mange andre som har faste forelesninger rundt omkring i landet. Har en w880i om det har noe å si (og jeg er temmelig sikker på at w880 ikke har denne funksjonen fra før av) Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Etterlyser det samme, hadde vært så utrolig praktisk om jeg ikke måtte sette den på lydløs før hver eneste forelesning. Hvis noen har et slikt program så kom med det Lenke til kommentar
h0ax Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 så ikke denne tråden før nå, fant dette programmet: Programnavn: Extended Profiles Produsent: Psiloc Kort beskrivelse: Utvidet kontroll over profilene Pris: $12.50 Nyeste programvareversjon: 2.02 Produsentens hjemmeside: Psiloc.com Utfyllende beskrivelse av programmet: Lar deg f. eks tidsinnstille profilskifte som f. eks fra kl 08:00 til kl 15:00 hver hverdag fra generell til lydløs, aktivere lydløs for f. eks 3 timer fremover (Skifter automatisk tilbake etter 3t) samt å la større ting skje ved profilskifte enn bare det som vanligvis skjer (Nye knapper, ringetoner og mer) Fungerer på hvilke operativsystem/telefoner?: Iallefall alle S60 Terningkast: 6 problemet er at det bare er kompitabelt med Nokia, noen som vet om et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå