dachef Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg skal kjøpe meg ny pc, er ikke akkurat en bygg pcen selv person.. så hvilken prosessor er best sånn generelt eller er der spesifikke prosessorer jeg må velge.. så hvilken er best INTEL eller AMD?? og gjelder det samme for både stasjonere pcer og for laptoper når det kommer til prosessorer?? innspill på hvilken som er best hadde vert kjempe bra!! Ps. ingen klaging på innlegget, jeg har nemlig ikke snøring på prosessorer eller noe som befinner seg inne i maskinen! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 For tiden så er Intel best på begge markedene. Lenke til kommentar
dachef Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Så da bør jeg gå for intel både på laptop og på stasjoner. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det stemmer, hvertfall når det gjelder bærbar, da er intel overlegen. De er ganske overlegen når det gjelder stasjonær men her er AMD mye billigere. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 På dual-core har AMD fortsatt mye som taler for seg ytelsesmessig. X2 6000+ yter bra og koster ikke allverdens. På quad-core har forøvrig Intel enevelde for tiden. Det blir jo utfordret når Phenom X4 kommer senere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå