SaintIda Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, dette problemet begynner å irritere meg rimelig mye nå. Har en bærbar pc, amilo pro, og fikk den i 2005. Det har vært noen feil med den før og greier, men det har blitt fiksa. Men i det siste har skjermen begynt å bli helt hvit. Dette trodde jeg ikke at jeg kunne gjøre noe med, men så fant jeg ut at hvis jeg klemmer med begge hender under pcen, så blir den bra igjen for en (liten) stund. Så blir den enten helt hvit, eller bare litt hvit på en måte, slik at man ser igjennom, og det er noen rosa og grønne striper som går fram og tilbake og blinker. Synes dette er ganske rart, og lurer på om noen vet hva den kan være, og hvordan jeg kan fikse det? Takk. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er antagelig en løs kabel, eller et eller annet på som har løs kontakt. Da må en nesten skru den opp og lodde fast det som er løst. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så lenge det er en bærbar maskin, er det lite du kan gjøre selv (dersom du ønsker å beholde reklamasjonsrett/garanti). Ta kontakt med firmaet du kjøpte maskinen av og si at du ønsker å reklamere på den. Det er 5 års reklamasjonsrett på bærbare PC'er. Dette er garantert en hardware-feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå