Gå til innhold

Innføring av AWP-begrensning på Gamers dust only?

AWP begrensing?  

113 stemmer

1. 1. AWP begrensing?

• Ja!
      57
    • Nei!
      45
    • Samme det
      11

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Oo.. Nå har vi flere gode og aktive adminer på serveren. Jeg, b-real og X-ray er vel de mest aktive. Stikko kommer inn en gang i helgene.

Rundetiden er på 2 min, bombtime på 45/50 sekund.

Men om du ikke har vært på serveren siden vi satt de opp, så veit du ikke så mye om aktiviteten på adminsa. Nå er X-ray ganske ny, og det kommer flere.

Men dette passer vel ikke helt til tråden..? (Innføring av AWP-begrensning på Gamers dust only?)

EDIT:

Jeg er imot det - selv om jeg ikke benytter meg av den serveren. Om en person står samme plass med awm hver runde (for eksempel på lang), så er det vel bare å gå trapp og heller skyte han derfra. En kan jo også gå b1. Og med litt trening, klarer en å eliminere awm-ere (skyte og bevege seg mye). Det som også er irriterende, er om en ikke får kjøpt awm når det er en person på samme lag som kun camper og aldri dør. Om problemet er at det er mange som camper, kan dere heller legge til "campometer". Om problemet er at det ene laget vinner runde på runde grunnet awp, bør dere få tak i en "team balancer". :)

Btw, Ueland - svar PM når du har tid :D

Hvor for man tak i campometer til SM..? :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Ehehe, camp-o-meter er det sikreste tegnet på at man er inne på en tysk schnabel-server. Skal ikke fyre inn sånne fete lyder også da, om dere først er i gang?

Veldig eni i det han sier,ikke sett in campometer osv,det er "rottent".

Jeg ville satt ned runde tiden som de sa tidligere i tråden :) Mer fart i spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...