Gå til innhold

Innføring av AWP-begrensning på Gamers dust only?

AWP begrensing?  

113 stemmer

1. 1. AWP begrensing?

• Ja!
      57
    • Nei!
      45
    • Samme det
      11

Anbefalte innlegg

Jeg kom nettopp til å tenke på en ordning som kanskje kunne vært interessant. Hva med å ha sporadiske, tilfeldige, AWP-frie runder? De som har AWP fra før får selvsagt pengene tilbake så de kan kjøpe seg noe annet ordentlig. Eventuelt kunne man hatt to poeng per kill eller noe i løpet av disse rundene, slik at statshorene brukte mer tid på å lære seg andre våpen i stedet for å bare finpusse snipingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må husk at kanskje 0.1% av de som spiller der ikke er på forumet her engang, ergo syns jeg staben burde gå fram som ett godt eksempel. Og da ved å la folk spille som det er egentlgi MENT. Å legge inn modder som forhindrer AWM bruk lærer folk til å spille dummere.

Lenke til kommentar
Jeg kom nettopp til å tenke på en ordning som kanskje kunne vært interessant. Hva med å ha sporadiske, tilfeldige, AWP-frie runder? De som har AWP fra før får selvsagt pengene tilbake så de kan kjøpe seg noe annet ordentlig. Eventuelt kunne man hatt to poeng per kill eller noe i løpet av disse rundene, slik at statshorene brukte mer tid på å lære seg andre våpen i stedet for å bare finpusse snipingen.

9476601[/snapback]

Dette blir nok vanskelig.

Må husk at kanskje 0.1% av de som spiller der ikke er på forumet her engang, ergo syns jeg staben burde gå fram som ett godt eksempel. Og da ved å la folk spille som det er egentlgi MENT. Å legge inn modder som forhindrer AWM bruk lærer folk til å spille dummere.

9476602[/snapback]

Det er nå engang din personlige mening, og syns godt du kan legge litt lokk på munnen - å si at man blir en dummere CS-spiller fordi man foretrekker å ikke ha med AWP blir bare teit.

9476628[/snapback]

En blir kanskje ikke dummere. Men om en venner seg til "restrictet" awm, vil en få større problemer i klankamp e.l. da der må en ofte eliminere awm-brukere. Jeg synes det er litt for lettvint å fjerne våpen - kun fordi det blir litt for vanskelig.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

AWM er en del av spillet.. Blir spillet for vanskelig for motparten har de noe å jobbe med.

En gjeng med AK`er har null problemer med å ta ut 5-6 som har awm.

Jeg vil heller innføre kortere rundetid, mulighet for slay hvis man blir drept av en lagkamerat og kick for weaponwhine..

-StreamstiX

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Nr 1) Du heter Xander^ og ikke StreamstiX :p

Nr 2) Om vi kan ha restricted til 2-4 per team, slipper vi 5-8 som camper ved T spawn, og som camper ved A og B.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Det har vi allerede.

Men selv syntes jeg vi kunne sette den til max 2/3/4 per team, snn at alle ikke sitter å camper med det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Å restricte AWM er bare en dårlig måte å så folk til å bevege seg på. Mye bedre å sette ned rundetid samt å ha automatisk slay av de som overlever en runde, men er på det laget som taper. Det gjør det bortkastet å save guns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...