kense Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Maskinen bruker 100% cpu noen ganger ved browsing og mange tabs oppe. Hva er det som er feil og hvordan kan det ordnes, uten å innstallere windows på nytt. Gjelder alle browsere. Problemet er at pcn blir for varm og går helt i sirup, selv med viftene på fullt. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 det enkleste du kan gjøre, er opprette ny bruker på maskinen og prøve. hvis det skjer igjen er det mest sannsynlig noe med hardware....... Lenke til kommentar
Biskus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvilken prosess er det som tar 100%? Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har samme problem, men kun når jeg har mange sider med Flash åpne samtidig. Når jeg stenger sidene som har mye flash-reklame går CPU'en stort sett ned. Bruker siste versjon av Firefox / Win XP. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ofte spyware og annet rusk. Les her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Ny bruker som nevnt kan prøves. F8 boot skjer det samme i sikkerhetmodus kan det være hardware. Kjør da memtest86+ 1.70--prime--hd tune--atitool. For og sjekke hardware. Endret 7. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå