Gå til innhold

Problem med utskrift og linkar i Opera (Vista x64)

Garegaupa

Anbefalte innlegg

Eg la nett inn Opera 9.23 på PCen min, som køyrer Windows Vista Ultimate x64. Det går forsåvidt som ei klokke det, men der er to litt snodige problem som eg ikkje finn ut av i farten:

1) Utskrift. Når eg prøvar å skrive ut noko, får eg fylgjande feilmelding: "Du kan ikke skrive ut før du har valgt en skriver. For å installere en skriver, kan du enten dobbeltklikke ikonet Legg til skriver, eller klikke Søk etter skriver under kategorien Generelt i denne dialogboksen." Men skrivaren min (Canon iP4200) står der, den - eg får berre ikkje bruke han. "Søk etter skriver" fungerar heller ikkje. Eg får skrive ut i alle andre program der eg prøvar.

2) Link frå Microsoft Outlook. Eg prøva å klikke på ein link eg hadde fått i ei E-postmelding tidlegare i dag, og fekk då denne feilmeldinga: "Another user is running this copy of Opera. You should install Opera with individual profiles to allow multiple users to run the same copy independently." No er det berre det at det var akkurat det eg gjorde då eg installerte...

Eg vonar det er nokon her som kan hjelpe meg å finne ut kva som kan vere i vegen. :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) fungerer skriveren ellers da? Kanskje det er Vista som er problemet?

2) Jeg får samme feilmld hvis jeg prøver å starte to versjoner av Opera samtidig. Det liker den ikke. (Ikke noe problem å ha flere vinduer oppe, men to ulike instanser av samme program går av en eller annen grunn ikke.) Prøv å trykke på linken mens opera allerede kjører. Skjer det samme da?

Lenke til kommentar
1) fungerer skriveren ellers da? Kanskje det er Vista som er problemet?

9446171[/snapback]

1) Utskrift. Når eg prøvar å skrive ut noko, får eg fylgjande feilmelding: "Du kan ikke skrive ut før du har valgt en skriver. For å installere en skriver, kan du enten dobbeltklikke ikonet Legg til skriver, eller klikke Søk etter skriver under kategorien Generelt i denne dialogboksen." Men skrivaren min (Canon iP4200) står der, den - eg får berre ikkje bruke han. "Søk etter skriver" fungerar heller ikkje. Eg får skrive ut i alle andre program der eg prøvar.

9442858[/snapback]

Jau då, den fungerer som ei klokke i alle andre program, den... ;) Det var det som gjorde det heile så snodig...

2) Jeg får samme feilmld hvis jeg prøver å starte to versjoner av Opera samtidig. Det liker den ikke. (Ikke noe problem å ha flere vinduer oppe, men to ulike instanser av samme program går av en eller annen grunn ikke.) Prøv å trykke på linken mens opera allerede kjører. Skjer det samme da?

9446171[/snapback]

Det problemet fiksa seg sjølv, faktisk... No ser det ut som alt virkar som det skal på den fronten.

Datamaskiner skal ein visst ikkje forstå seg på... :p

Lenke til kommentar

I alle dagar... No virkar det plutseleg, etter at eg har prøva å få det til i heile går kveld... :hmm: Snodige greier... Skal sjå dei to problema hang saman på ein måte. Men, då er det i alle fall i orden - får håpe det held seg slik no då! Du får ha takk for hjelpa i alle fall, qualbeen! :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...