Gå til innhold

Halvseint, dårligste fra NRK noensinne

Anbefalte innlegg

Håper vi kan sette "Halvseint" på følgende liste, før vi utsettes for program 2.

«Bare Brita» - Programleder Brita Møystad Engseth. Kansellert etter kun 2 episoder på TVNorge.

«Ville Vesten» på TV3. Først ble den flyttet fra søndagene og erstattet av Charterfeber. Deretter forsvant den. Cowboyserien, med Liv Marit Wedvik som programleder, var en av TV3s norske satsninger våren 2006

«Silikonfri sone» med Turid Birkeland. Gikk på TVNorge i fire programmer i 1996 før det ble tatt av.

«Herfra til Haglemoen» - En norsk komiserie fra 1980 med Øyvind Blunck i en av rollene. Ble en fiasko på NRK

«Elisas Univers» var et sjekkeprogram som gikk på TV3 vinteren 2000. Programleder var Elisa Røtterud som var deltaker i «Robinsonekspedisjonen». Programmet ble tatt av etter kort tid grunnet lave seertall.

«Far Out» - Gikk på TVNorge høsten 2001. I «Far Out» kjempet to par om en reise. Programledere var Big Brother-deltakerne Rodney Karlsen og Anette Young. Også den serien fikk lave seertall og ble tatt av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morro, du glemte bl.a.;)

Kråkeslottet

Norsk reality-tv-serie som gikk en sesong på TV3 våren 2002. Serien ble en flopp for TV3 og kunne ikke på langt nær måle seg med suksess-serier som Robinsonekspedisjonen og Baren. Serien lå så lavt som 30 000 seere enkelte dager. Finalen ble kun sett av 64 000.

Camp Molloy

Realityserie fra 2003 med Ole André Sivertsen som programleder. Serien fra Australias villmark var en større katastrofe for TV3 enn 2002s kjempeflopp Kråkeslottet. Gjennomsnittlig så 69 000 personer progammene.

Endret av computerwelt
Lenke til kommentar
Håper vi kan sette "Halvseint" på følgende liste, før vi utsettes for program 2.

«Bare Brita» - Programleder Brita Møystad Engseth. Kansellert etter kun 2 episoder på TVNorge.

«Ville Vesten» på TV3. Først ble den flyttet fra søndagene og erstattet av Charterfeber. Deretter forsvant den. Cowboyserien, med Liv Marit Wedvik som programleder, var en av TV3s norske satsninger våren 2006

«Silikonfri sone» med Turid Birkeland. Gikk på TVNorge i fire programmer i 1996 før det ble tatt av.

«Herfra til Haglemoen» - En norsk komiserie fra 1980 med Øyvind Blunck i en av rollene. Ble en fiasko på NRK

«Elisas Univers» var et sjekkeprogram som gikk på TV3 vinteren 2000. Programleder var Elisa Røtterud som var deltaker i «Robinsonekspedisjonen». Programmet ble tatt av etter kort tid grunnet lave seertall.

«Far Out» - Gikk på TVNorge høsten 2001. I «Far Out» kjempet to par om en reise. Programledere var Big Brother-deltakerne Rodney Karlsen og Anette Young. Også den serien fikk lave seertall og ble tatt av.

9442830[/snapback]

Ser nesten aldri på TVNorge eller TV3, fordi de bare sender amerikansk søppel. Jeg bor ikke i USA, jeg bor i Norge. Nå får jeg altså bekreftet at de ikke er noe bedre når de forsøker seg med norske programmer. (Men 71 grader nord er litt spennende, da.)

Når det gjelder Halvseint, så jeg deler av det første programmet. Det tok ikke lang tid før jeg byttet kanal. Hva er det som liksom er morsomt? Humoren er jo plump og vulgær, faktisk riktig barnslig. Det virker som om de prøver å kompensere for manglende vidd ved å pøse på med tåpelig, "sjokkerende" underliv-relatert humor. Men da blir det bare enda verre.

Jeg for min del foretrekker humor med et snev av intelligens og kløkt. Det er vel en smakssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...