Comprade Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den så godt som nesten helt definitivt ferdige versjonen av et spill Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 er vel kun den profilen hans som er bannet til 9999? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jaja, det er da bare 8000 år til han kan spille live igjen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) han gleder seg nok til den blir tiden ferdig Endret 7. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Virker jo litt ekstremt å banne for 8000 år da... Kunne forstått 1-3 år, men ikke så lenge some 8000 da... Sier bare en ting jeg: Bare i amerika Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Virker jo litt ekstremt å banne for 8000 år da... Kunne forstått 1-3 år, men ikke så lenge some 8000 da... Sier bare en ting jeg: Bare i amerika 9448543[/snapback] De bannet han nok på livstid, og da kan de jo like så godt bare makse hele linja Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Virker jo litt ekstremt å banne for 8000 år da... Kunne forstått 1-3 år, men ikke så lenge some 8000 da... Sier bare en ting jeg: Bare i amerika 9448543[/snapback] Geez, eier du ikke humor? Dette er nok desverre ikke ekte og det hele er bare god PR som viser hvor morsomme Bungie er. Hvertfall mest sannsynlig.. Kan selfølgelig hende det er sant, men tviler... Altså, hvem er dumme nok å går ut på Live og spiller Halo 3 nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 ... Altså, hvem er dumme nok å går ut på Live og spiller Halo 3 nå? HUmmm, nei si det. Hvem er dumme nok til og si "nei" hvis en dame spør om de skal ha sex? En hel god del faktisk. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 ... Altså, hvem er dumme nok å går ut på Live og spiller Halo 3 nå? HUmmm, nei si det. Hvem er dumme nok til og si "nei" hvis en dame spør om de skal ha sex? En hel god del faktisk. 9449892[/snapback] Inkludert deg? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er virkelig ikke mange som har en slik gamerscore. Så dette er nok garantert et lite pr-stunt fra Bungie folka. Er nesten ikke tvil i min sjel. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tror det er regnet som en spøk og en advarsel mot de som har tenkt å ta den ulovlige veien for å prøve Halo 3 først Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Det er virkelig ikke mange som har en slik gamerscore. Det er rimelig mange som har såpass høy gamerscore jo Bare på min venneliste har jeg en med 25000 og en med 30000, og Amerikanerne har gjerne enda mer Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er virkelig ikke mange som har en slik gamerscore. Det er rimelig mange som har såpass høy gamerscore jo Bare på min venneliste har jeg en med 25000 og en med 30000, og Amerikanerne har gjerne enda mer 9451622[/snapback] Ja, men her snakker vi om over dobbelt så mye da. Er en viss forskjell. Men ja, kjenner flere som har ganske mye. Men over 60.000 er enormt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Kunne sikkert vist deg en oversikt over hvor mange som faktisk har såpass mye, men orker ikke lete frem en slik en. Hvorfor må alt som blir vist frem på denne delen av foruemt alltid være fake eller med vilje fra produsentenes side? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nja, akkurat dette virket veldig merkelig da. Tviler sterkt på at i det hele tatt det er mulig å stjele produktene til Bungie. De har neppe med seg brente dvd'er med seg hjem for å teste ut. Alt sånt blir nok på studioene. Så derfor virket det humbug. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 En av produsentene til Ringenes Herre trilogien gikk med hele den ferdige første filmen + roughe versjoner av de to siste i lomma i ett par dager på en stor minnepenn.... ting kan skje. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 PR-stunt? Kanskje det bare er testing. Skjerpings. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kunne sikkert vist deg en oversikt over hvor mange som faktisk har såpass mye, men orker ikke lete frem en slik en. 9451780[/snapback] Jeg orker: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php Der finner du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå