HV Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Har knotet sammen et forslag til pc. Forslag Noen som har noen meninger om denne? Noe som ikke passer sammen eller noe som bare rett og slett er unødvendig, eller noe som kanskje kunne vært billigere. Vennlig hilsen HV Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser ut som en grei spek, men jeg tror ikke hovedkortet støtter SLI - og jeg antar at du har tenkt å kjøre SLI siden du har satt opp 2 like skjermkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser ut som en grei spek, men jeg tror ikke hovedkortet støtter SLI - og jeg antar at du har tenkt å kjøre SLI siden du har satt opp 2 like skjermkort. 9444262[/snapback] hovedkortet støtter ikke SLI, da må du velge et annet hovedkort. Men det støtter crossfire... Lenke til kommentar
HV Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Takk for hjelpen, har nå byttet ut hovedkortet. Tenkte jeg forøvrig at jeg kunne ha 3 skjermer når jeg arbeider og så hvis jeg skulle finne ut at jeg skulle spille så kan jeg aktivere SLi og spille på en skjerm. Ny link: Handlevogn 1. Passer alle disse komponentene sammen og inni kabinettet? 2. Bør jeg satse på å anskaffe flere, eller bytte ut eksisterende vifter? 3. Fortsatt usikker på valg av cdspiller/dvdbrenner/lydkort/nettverkskort. Der har jeg egentlig bare valgt noe billig. Noe her som er helt på trynet? 4. Kanskje jeg kan kjøpe en kombo cd spiller/ cd brenner/dvd spiller/dvd brenner ? 5. Trenger jeg ta med en diskett stasjon? 8 år siden jeg satte sammen en maskin, kanskje dette er ikke-eksisterede nå? 5. Og har jeg husket å få med alt til en komplett maskin? Glemte nesten lydkort.. 6. Tastatur er også veldig vanskelig, så mange rare varianter, vil egentlig bare ha et ganske standar der alle knappene er der de var for 10 år siden, men med flate følsome "laptop-taster". Viktig at taster som feks insert/home/end/delete osv ligger på "riktig" plass lol. 7. Har også et annet merkelig ønske, jeg spiller delta force xtreme når jeg føler for å spille og da har jeg et behov for å frape/ta opp all spillingen på video, vil dette systemet støtte dette? Den dag idag på den gamle systemet så er det umulig siden det lagger ekstremt, nede i 20fps, og det blir meningsløst å spille. Takk for all hjelpen så langt. Vennlig hilsen HV Endret 8. september 2007 av HV Lenke til kommentar
HV Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Hei Trenger litt hjelp enda, vasnkelige saker det her. Vennlig hilsen HV Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva skal du bruke pc'n til, heavy videoredigering? Ser ut som om det er litt overkill hvis du ikke skal spille.. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 1: ja alt passer sammen 2: mange anbefaler ny vifte på quad'en ta en titt på nocota uf12 3: lyd kortet ditt er litt gammalt sats heller på et x-fi kort , ellers så er det jo lan på hk . 4: kjøp deg en sata dvd brenner , kjøp 2 stykker , så en kan lese og andre brenne , praktisk og ikke veldig dyrt i disse data dager:) de aller fleste dvd brennere i dag støtter brenne cder visa versa .. combo brennere og sånt var litt mer back in the day's ( selv om det egentlig er en kombo enda) men er ingen som kjøper en cd brenner , og dvd brenner ved siden av verandre. 5: ja det har du jo 6: ble litt sjokket viss det skal være en jobb pc, hvorfor det tastaturet , så direkte jalla ut ? hehe . har noen tips logitech dinovo eller Razer tastatur og en razer mus 7 : selfølgele skal ikke det være noe serlig problem tror jeg ,, ut i fra specs dine, Lenke til kommentar
HV Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Takk! Byttet ut lydkortet til x-fi. Tok vekk nettverkskortet. Tok bort cd-spiller og dvd brenneren og erstattet med en dvd brenner istedet. Har tenkt på vifter med den ser jo enomr ut, blir det plass til den og blir den stillere hvis jeg bruker en som ikke er standar da? Fortsatt sikker på at prosessoren passer på hovedkortet? Når jeg ser på hovedkortet fra prisguiden så er det ikke merket av for dual/quad https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications Litt merkelig siden det står støtte for det på komplett. Ahh syns det er vanskelig å velge tastatur, jeg bruker alle tastene, og sånn som på razor så er rekkefølgen på noen av knappene byttet ut og da blir det rot. Dinivo hadde vært prefekt hvis det hadde vært en måte å feste de 2 bitene sammen på men det er det jo ikke.. Men kanskje det fortsatt er bedre enn det jeg hadde valgt da. Takk for all hjelpen så langt!! Handlevogn Vennlig hilsen HV Endret 9. september 2007 av HV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå