Gå til innhold

Klan i Syphon Filter

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla bro'

Er helt enig med deg ass, SF: Dark Mirror er det feeeteste! spillet på PSP!

Det beste må være hvordan de introduserte den geniale button mappingen som flere psp spill har fått dra nytte av i senere tid.

Jeg har selv 2 PSP'r med Dark Mirror på begge :thumbup: men nå nylig, sommer 2007, brillierte jeg å miste den ene av de på sjøen, derav original PSP Software var installert.

De skjønner, den resterende PSP har diverse software basert på andre intensjoner enn de sony har vedtatt skal brukes.

Jeg husker heller ikke hvilken firmware de trengte for å boote SF: Dark Mirror men jeg har hatt 3.11, da 2.71 er nåværende firmware.

Har de noen innspill på dette?

ok da går vi videre...

Når det gjelder multiplayer delen integrert i SF: Dark Mirror har jeg ikke hatt den glede av å få lov til å sette meg inn i dens vidunder :cry: enda.

Verken Wifi/LAN eller Online/Internett.

Så ja jeg har veldig lyst til å diskutere em framtidig vielse av en klan/celle, derav du og jeg er invitert. :dribble:

Men som nevnt tidligere ville det være greit å ta fatt i mine nåværende problemer og spørsmål.

Jeg venter veldedig på svar.

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar

Konge! Høres fabelaktig ut!

Så hvordan kobler jeg denne PSP@Internet da?

Og hvordan finner vi hverandre osv?

Er det network sign-in id på PSP slik som på PS3?

Aldri turt å ha den cracked software online...

det her er borse innlogget på en annen bruker

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar
Jeg finner ikke den nettverkskoden jeg trenger for å registrere meg på yourgamingname.com. Hvor er den?

9494595[/snapback]

Den fulgte med psp systemet. Dert vil si at den ligger i pakken. eller så må du ringe playstation support på: 81 55 09 70, mellom 18-21 alle dager, og spørre om en ny en. (Dette var mitt tilfelle) :!:

Edit: Koden er 14-sifret

Endret av Liquidgum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...