Liquidkey Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har spilt online-delen på syphon filter: dark mirror i det siste. (Spør du meg, den beste online delen som er å finne på det som er av psp spill)Hvis det er noen som spiller det her på forumet, er det da noen som er med på å danne klan/celle? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Halla bro' Er helt enig med deg ass, SF: Dark Mirror er det feeeteste! spillet på PSP! Det beste må være hvordan de introduserte den geniale button mappingen som flere psp spill har fått dra nytte av i senere tid. Jeg har selv 2 PSP'r med Dark Mirror på begge men nå nylig, sommer 2007, brillierte jeg å miste den ene av de på sjøen, derav original PSP Software var installert. De skjønner, den resterende PSP har diverse software basert på andre intensjoner enn de sony har vedtatt skal brukes. Jeg husker heller ikke hvilken firmware de trengte for å boote SF: Dark Mirror men jeg har hatt 3.11, da 2.71 er nåværende firmware. Har de noen innspill på dette? ok da går vi videre... Når det gjelder multiplayer delen integrert i SF: Dark Mirror har jeg ikke hatt den glede av å få lov til å sette meg inn i dens vidunder enda. Verken Wifi/LAN eller Online/Internett. Så ja jeg har veldig lyst til å diskutere em framtidig vielse av en klan/celle, derav du og jeg er invitert. Men som nevnt tidligere ville det være greit å ta fatt i mine nåværende problemer og spørsmål. Jeg venter veldedig på svar. Endret 6. september 2007 av BoRsE Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg bruker en hacket sofware, og det fungerer helt fint. Det er ikke noe sony for gjort med det uansett, hvis det skulle være noe å gjøre. Jeg tror spillet krever 2.60, uten å si det med sikkerhet, men 2.71 skal holde i massevis:) Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Konge! Høres fabelaktig ut! Så hvordan kobler jeg denne PSP@Internet da? Og hvordan finner vi hverandre osv? Er det network sign-in id på PSP slik som på PS3? Aldri turt å ha den cracked software online... det her er borse innlogget på en annen bruker Endret 7. september 2007 av axe_puzzle Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Du går inn i infrastructure på syphon filter og logger deg inn. Du må ha en konto hos www.yourgamingname.com for å spille, da må du ha en nettverktilgangskode. Den fulgte med psp'en da du kjøpte den. Eller så kan du ringe Playstation support. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Beklager dobbeltpost men, er det virkelig ingen som har psp med dette spillet? Online delen forlenger jo levetiden på spillet med uttallige timer! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Halla liquidium, jeg skal kjøpe PSP SLIM i morgen! og kommer til å kjøre original PSP firmware 3,70 på den, kommer derfor også til å koble opp pspn på nett og game! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Konge! Har du vært innom siden www.pspnett.com ? Kan være veldig nyttig hvis du har en psp Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ok konge skal sjekke. Skal oppdatere slimen min til 3.70 nå.... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 eller nei beholder 3.60 fortsatt... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg finner ikke den nettverkskoden jeg trenger for å registrere meg på yourgamingname.com. Hvor er den? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg finner ikke den nettverkskoden jeg trenger for å registrere meg på yourgamingname.com. Hvor er den? 9494595[/snapback] Den fulgte med psp systemet. Dert vil si at den ligger i pakken. eller så må du ringe playstation support på: 81 55 09 70, mellom 18-21 alle dager, og spørre om en ny en. (Dette var mitt tilfelle) :!: Edit: Koden er 14-sifret Endret 14. september 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå