peetah Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har sett at mange er på forumet har mye fantasi og gode ferdigheter innen det me å lage logoer og andre liknende ting... Jeg er da en negledesigner og trenger en logo. Jeg lurte på om noen her på forumet ville hjelpe meg litt å prøve seg på noen utkast. navn: Beates negledesign Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Heisann! Hva er det du skal bruke logoen til? På en hjemmeside, visittkort, eller et skilt som man har utenfor salongen/butikken? Da blir det lettere å forholde seg til hvor fancy den skal være osv.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Unnskyld, men jeg kunne ikke dy meg... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Skal se om jeg kan få opp noe i løpet av dagen Lenke til kommentar
peetah Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 takk... det villle gledet meg veldig... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heisann! Beklager seint svar, har hatt mye å gjøre denne uken. Men nå har jeg i alle fall et utkast du kan kikke på. Det hele er laget i Illustrator, så det er vektorgrafikk (ikke pixler), og kan derfor blåses opp så stort som du bare ønsker. Håper du liker det du ser, eventuelt fortell meg hva jeg kan endre på. Klikk her for å se bildet. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det ble faktisk veldig bra... jeg skal vise det til søstra mi, (som egentlig er negledesigneren) så får vi se hva hun synes.. takk for hjelp Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bare hyggelig! Gi beskjed hvis noe skal endres på, eventuelt gjøres annerledes Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når bokstavene står litt sånn hulter-i-bulter synes jeg det ser en smule 'barnslig' ut. Tror den hadde blitt bedre om bokstavene sto 'rett' Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er litt enig der. Det vil gjenstå å se nå. Tenkte kanskje jeg skulle rette på negledesign teksten. Men vi får se hva de synes. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Veldig nyskjerrig, ble hun fornøyd ? Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) grammatikk er jo en idé i et firmanavn og -logo da, for å bli oppfattet som seriøs.. NEGLdesign, ikke neglEdesign.. Hva er en negle? Endret 18. oktober 2007 av toth Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 grammatikk er jo en idé i et firmanavn og -logo da, for å bli oppfattet som seriøs.. NEGLdesign, ikke neglEdesign.. Hva er en negle? Godt påpekt. Men "kunden" har alltid rett. Skriver de negledesigner skriver jeg negledesigner. Kan godt endre på det. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Negledesigner ? Viste ikke at det var en jobb. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 jeg har også kjekket opp dette (før jeg skrev innlegget) men på gulesider får du opp maaange flere treff om du søker på negledesigner fremfor negldesigner. Derfor, bruke det det ordet... Hun ble forresten veldig fornøyd, men ønsket ikke å bruke den av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Selv om sauer går i flokk går de ikke nødvendigvis i riktig retning. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Selv om sauer går i flokk går de ikke nødvendigvis i riktig retning. haha, vise ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå