oddivato Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Problem med Microsoft Wireless Optical Blue. Har en kompis som nettopp har kjøpt en trådløs mus som nevnt over. Problemet er at den vil ikke funke på hans PC. Vi har prøvd den på to andre maskiner deriblant min egen og da funker den, men litt tregt etter mitt syn. Har det noe å gjøre med at maskina hans er gammel og treg (Celeron 500 osv.) Er det noen innstillinger i Bios som må forandres. Når vi starter opp de andre maskinene med musa får vi melding om at en ny mus er funnet osv. Men på hans maskin skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvilket OS har han, og hvilket OS har du ? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 *hoste*win xp sp1*hoste* tror jeg da... Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Han har Win 98 Se. og jeg har både XP og 98 Se. Glemte å si at pila beveger seg sånn noenlunde men knappene spesielt den venstre er utrolig treg på hans maskin, må holdes nede i ti sekunder før det skjer noe. Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Vil tippe at du må installere drivere manuelt (går ut fra at du fikk en cd/diskett med musa). Eventuelt laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Har prøvd det og. På min PC. fungerte den uten å legge inn drivere. Musa er kjøpt på Expert/Bonus og rådet han fikk der var å formatere og legge inn OS på nytt. Forstår ikke helt at det skal være nødvendig og har aldri opplevd det før heller. Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Skal absolutt ikke være nødvendig det... Men det er sannsynligvis en software feil uansett, så det vil vel lønne seg. Uansett vil jeg anbefale å oppgradere til 2k eller XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå