snippsat Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ikke kjør minnetest fra vista. Du må boote fra disket ellert cd. En post her en med ozc reaper 8500 4gb http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Hvilken volt minne har du brukt? He ja 680i har senket mange Endret 7. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Har prøvd fra Auto-1.975 osv hele veien til 2.35V Timings på 5-5-5-15-2T og Auto, Linked/Unlinked, ja tror det meste er prøvd. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 BUMP Har ordnet med Memtest86+ på diskett nå. Skal jeg teste 2 pinner i hver sokkel(først i 1+2 og deretter 3+4) siden jeg ikke får startet med alle 4? Og deretter det samme med det andre paret? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 du trenger ikke å kjøre mer enn 2.1volt på de brikkene.. hadde litt problemer selv med bsod og andre problemer, men de forsvant når jeg tynte rammen sist.. ga dem da 2.3v på 1000 4-4-4-10-1T, og etter det så har mine vært dønn stabile.. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Det gikk ikke å boote fra diskett. Hvilken av de derre skal jeg bruke som står på denne sida da? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hent ned ISO og brenn til en cd. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Så var det gjort. Går da utfra at jeg skal boote fra denne plata Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Kjørte en test av de to brikkene , først i slot 1+2 deretter slot 3+4...alt ok. Så satte jeg i de 2 andre pinnene bare for å teste, og greiene starta jaggu opp? Nå står hele greia å blir testa med Memtest86+ Fryd og MASSE glede her nå Hvor lenge skal jeg kjøre den testen? Til i morgen eller? EDIT: Minnet står på 5-5-5-15-2T med 2.0Volt og Unlinked Endret 7. september 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 YEEAAAAHHHH Da funka det plutselig? Det eneste jeg gjorde annerledes var å bytte om på brikkene. Brikkene er identiske så jeg trodde det ikke hadde noe å si, men nå har JEG begynt å lure på om det er fakta. Uansett: Takk for hjelpen Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Ja hyggellig det. Det med brikkene er jo det første jeg nevner i guiden. Quote: Match sticks in same color slot dont mix. Gikk vel litt fort i svingene Endret 8. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Ja hyggellig det. Det med brikkene er jo det første jeg nevner i guiden. Quote: Match sticks in same color slot dont mix. Gikk vel litt fort i svingene 9452790[/snapback] Ja, jo, men fikk beskjed hos MPX og her på forumet, om at det ikke hadde noe å si, så lenge jeg hadde 4 identiske pinner. Jeg konkluderer med at det må være feil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå