AudunSæther Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hepp. Har vært inne på tanken om å flytte diverse bokser over i 19" kabinetter, men når jeg ser på prisene på selv enkle rackskap (7U f.eks), tenkte jeg at det må da være mulig å lage noe selv. Jeg har ikke bruk for å ha dører og vegger, altså kun for montering. Så jeg tenkte på å evt. bruke vanlig stål fra en byggeforetning, med hull (slikt får man jo kjøpt overalt), og bare montere sammen som en "firkant". Dette er trossalt bare for å henge opp boksene... Noen som har gjort noe lignende? Hvordan er det med mål på skinner, kabinetter osv, er dette likt, eller burde man gå for f.eks Chieftec på alt når man først har begynt? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Clas Ohlson selger faktisk rack-lister. Men å feste rackbokser kun etter ørene er egentlig fyfy. Du bør montere de på rails. Ørene er egentlig kun for å feste racket slik at det ikke sklir ut. -C- Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Hepp. Har nå tenkt litt over saken, og har bestemt meg for at jeg vil ha et "rack" med hyller; altså bare rammen med firkantrør med hull i, og en rekke hyller jeg kan montere inn. Noen som vet hvem som selger slikt materiale, evt hyller og skinner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå