Tuddelidu Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) *fjernet* Endret 31. juli 2012 av Tuddelidu Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 det kan ofte være lurt å velge seg ut et enkelt bilde og be om kritikk på det. Er det for mange bilder, vil mange ikke orke å kommentere alle, og da får du gjerne ingen tilbakemeldinger Er også lurt å legge ut bildene i en litt lavere oppløsning, slik at vi ikke må zoome ut for å få sett hele bildet Og du kan gjerne si litt om hvilket kamera og hvilke innstillinger du har brukt, samt om du har gjort noe med bildene i Photoshop e.l. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den pytten ser jeg ikke så mye i, men de to første bildene er allrighte bilder med en fin dybdefølelse. Himmelen virker kraftig utbrent i begge bildene, men merkelig nok er det bildet med mest utbrent himmel som fungerer best, dvs bildet av skigarden. Ikke det helt store, men tre bilder som viser at en estetikk er under utvikling. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hehe, jeg syns pytten var fin jeg da, med vannet som beveget seg og sånt! Syns det var litt andreledes enn de to andre. Fine så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå