E-wok Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har det i det hele tatt kommet noen videoer som viser MP? Keen på å se det. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 nope er keen på å se det også. men hvis det blir som de lover, blir det en anderledes online opplevelse jeg så på Unreal T 3 video. der gikk det også å ødlegge vegger på byggninger og sånt. det var til og med en tornado med i mp mappet som ødla alt den kom over Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er ihuga Battlefield fan så jeg gleder meg nok mer til dette enn COD4, ja.. Bare håper at de beholder litt av sjarmen med BF i Multiplayer. Det gjorde de ikke akkurat i Modern Combat. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette ser jeg frem til...litt Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 http://www.gametrailers.com/player/24969.html Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gleder meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Etter å ha sett endel filmer må eg bare si... NICE! Grafikken er jo bare helt rå. ser mer og mer frem til dette nå ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå