Snorre Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Selvfølgelig kommer det ett nytt Battelfield til PC. Battlefield-franchisen selger som hakka møkk, og både Dice og EA liker penger. Hvem gør vel ikke det? For alt vi vet holder Dice allerede på med et nytt spill til PC. Thougj synes jeg godt det kan gå tre år mellom hver utgivelse, slik at folk får tid til å spille seg lei på det forrige spillet. Men nytt Battlefield til PC kommer nok. Når det gjelder Bad Company ser det fantastisk ut. Kanskje konsolleierne får et verdig Battlefield denne gangen. Eneste som bekymrer meg er at all den "fanzy" grafikken går utover spillerantallet. AI krever en del av prosessoren. Om alt brukes opp på grafikk blir det mindre igjen til AI og dermed færre AI-styrte spillere påen gang. Eventuelt mindre intelligent AI. En annen ting er jo at avansert fysikk krever mye nettlinje. Hvis store mengder med grafikkrelatert kode må feedes fram og tilbake til serveren blir det vanskligere med mange spillere. Men det ser lovende ut! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 det er enda en ny video av bad company på gametrailers. develepor gjennomgang 4 er blitt fikset Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ser jo veldig bra ut spør du meg. Mangen sier til meg hva skal du med alle 3 konsollene og heller kjøpe en pc som denger dem 3 i bakken, da sier jeg alltid " dem 3 konsollene har mer spill å by på enn det pc har" Så dette kan være ett spill jeg kansje skaffer Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ser lovende ut, registrerte at du har de andre med deg, perfekt for online co-op, men blir det aktuelt? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ser lovende ut, registrerte at du har de andre med deg, perfekt for online co-op, men blir det aktuelt? 9460370[/snapback] Ettersom ingen av vennene mine spiller ikke konsoller og hater dem, så tviler det blir noe co-op med vennene jeg har. Dem hater konsollene jeg har Så da blir det vel singleplayer som passer best meg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Haha, så bra når han missa på veggen Men tøft spill, håper bare online-delen slår bra ann (Vil det sikkert) Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ettersom ingen av vennene mine spiller ikke konsoller og hater dem, så tviler det blir noe co-op med vennene jeg har. Dem hater konsollene jeg har Så da blir det vel singleplayer som passer best meg 9461734[/snapback] Tviler på at EA retter seg etter spillevanene til vennene dine når de bestemmer seg hvorvidt de ønsker å legge til online co-op Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ettersom ingen av vennene mine spiller ikke konsoller og hater dem, så tviler det blir noe co-op med vennene jeg har. Dem hater konsollene jeg har Så da blir det vel singleplayer som passer best meg 9461734[/snapback] Tviler på at EA retter seg etter spillevanene til vennene dine når de bestemmer seg hvorvidt de ønsker å legge til online co-op 9463950[/snapback] Hehe, får nok kose meg med singleplayeren viss den er mye bedre en battlefield modern combat, og viss jeg skaffer det til PS3 så har jeg jo gratis online å kose meg med siden jeg ikke gidde å miste ett spill pga xbox live gold Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som vet når vi kan forvente å se dette spillet i butikkene? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) var brothers in arms hh også utsatt til 2008? sjekker tothegame hmm det står NORDIC RELEASE 16-Nov-2007 mener jeg leste eller hørte et sted at det kom ut i 2008 Endret 11. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vært lite styr rundt det spillet, kommer mest sannsynlig over nyåret! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det andre som gleder seg mer til dette enn CoD4? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det andre som gleder seg mer til dette enn CoD4? 9483106[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Er det andre som gleder seg mer til dette enn CoD4? 9483106[/snapback] jeg! :-D Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Syns CoD4 blir litt for mye meningsløs pang pang. I tillegg er hvertfall beta mapsa altfor små. Greit med unlocks men blir for lite i lengden. Der har Battlefield et større mangfold. Tanks, chopper, atv's, jeeps, jets osv. I tillegg at du kan ødelegge 90% av alt du ser Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er det andre som gleder seg mer til dette enn CoD4? 9483106[/snapback] Jepp, jeg Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Dette blir såå digg Må bare få meg en TV til xboxen min først. Endret 14. september 2007 av QBab Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det ser jo nesten ut til og bli bedere en Call Of Duty 4 Men det vill tiden vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå