Gå til innhold

nye Battlefield Bad Company Bilder & Videoer! :D

T-Bear91

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kommer det ett nytt Battelfield til PC. Battlefield-franchisen selger som hakka møkk, og både Dice og EA liker penger. Hvem gør vel ikke det? For alt vi vet holder Dice allerede på med et nytt spill til PC. Thougj synes jeg godt det kan gå tre år mellom hver utgivelse, slik at folk får tid til å spille seg lei på det forrige spillet. Men nytt Battlefield til PC kommer nok.

Når det gjelder Bad Company ser det fantastisk ut. Kanskje konsolleierne får et verdig Battlefield denne gangen. Eneste som bekymrer meg er at all den "fanzy" grafikken går utover spillerantallet. AI krever en del av prosessoren. Om alt brukes opp på grafikk blir det mindre igjen til AI og dermed færre AI-styrte spillere påen gang. Eventuelt mindre intelligent AI. En annen ting er jo at avansert fysikk krever mye nettlinje. Hvis store mengder med grafikkrelatert kode må feedes fram og tilbake til serveren blir det vanskligere med mange spillere.

Men det ser lovende ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser lovende ut, registrerte at du har de andre med deg, perfekt for online co-op, men blir det aktuelt?

9460370[/snapback]

Ettersom ingen av vennene mine spiller ikke konsoller og hater dem, så tviler det blir noe co-op med vennene jeg har. Dem hater konsollene jeg har :)

Så da blir det vel singleplayer som passer best meg

Lenke til kommentar
Ettersom ingen av vennene mine spiller ikke konsoller og hater dem, så tviler det blir noe co-op med vennene jeg har. Dem hater konsollene jeg har :)

9461734[/snapback]

Tviler på at EA retter seg etter spillevanene til vennene dine når de bestemmer seg hvorvidt de ønsker å legge til online co-op ;)

Lenke til kommentar

9461734[/snapback]

Tviler på at EA retter seg etter spillevanene til vennene dine når de bestemmer seg hvorvidt de ønsker å legge til online co-op ;)

9463950[/snapback]

Hehe, får nok kose meg med singleplayeren viss den er mye bedre en battlefield modern combat, og viss jeg skaffer det til PS3 så har jeg jo gratis online å kose meg med siden jeg ikke gidde å miste ett spill pga xbox live gold :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...