T-Bear91 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hei. jeg har sett at det har kommet en del nye bilder og filmer fra bad company det ser veldig lovenede ut! Gleder meg sykt! Det er digg å se at tanksen kan kjøre igjennom vegger! Gamespot Gametrailers Nye Filmer på Gametrailers: Developer Walkthrough Pt. 1 Developer Walkthrough Pt. 2 Developer Walkthrough Pt. 3 Developer Walkthrough Pt. 4 Destructive Gameplay Montage Direct Feed Alpha Gameplay Meet The Squad Trailer ToTheGame (PS3) TotheGame (xbox360) BloodSpiller's Gametrailers blog Endret 7. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Røyken var veldig luvluv og flammen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) drit digg grafikk! lzm Endret 6. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Artig at han som spiller treffer vinduet(!) når han skal vise hvordan granater knuser veggen hehe. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gleder meg vilt, grafikken er så sweet! Blir spennede med knuselig omgivelser. Håper hitboksen er bedre enn den i BF2... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 ja. hehe. flirte litt når jeg så det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Flammene så ikke helt ut som flammer. Men FY for en digg røyk! Who said grenades aren't fun??!! Nå følger jeg ikke med så mye på Bad Company utenom det som postes her. Jeg mener jeg så en video helt i starten som demonstrerte ødeleggbare områder.. to soldater, en av dem en idiot som skulle sprenge alt... det så ganske futuristisk ut og jeg husker jeg ble veldig skuffa. Dette ser derimot ikke så veldig sci-fi ut.. har de endret stilen, eller var det bare en gimick for demo videoen? Endret 6. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dårlig grafikk dbd? Dette ser NYDELIG ut. Tar opp kampen mot COD4? Hm, kan bli spennende. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Tar opp kampen mot COD4? Hm, kan bli spennende. 9443299[/snapback] tenkte det samme :!: nye videoer: Developer Walkthrough Pt. 3 Developer Walkthrough Pt. 4 Endret 7. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vis meg dette in-game så blir jeg imponert! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 ser veldig pent ut pluss en AI virket ganske bra ut også. Kommer dette i år eller neste år? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) spiller ikke noe BF, unntagen 2142. er dette en stor patch til BF2 eller er dette et helt nytt spill? edit: ooops, dette er ikke til PC? Endret 7. september 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 la meg kjøpe meg ny pc:P får håpe dette blir en revolusjon innenfor battlefield da. synes fortsatt battlefield 1942 er best jeg da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dette kommer ikke til PC viss noen drømmer om det Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vis meg dette in-game så blir jeg imponert! 9447396[/snapback] det er jo ingame Lenke til kommentar
aloras Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 100 % sikkert at dette ikke kommer til PC? Har planer om å kjøpe meg en skikkelig spill-pc snart, og da vil jo det være utrolig dumt om spill som BF bare skal komme til PS3 og 360.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Akkurat Bad Company kommer nok bare til konsoll, men tørr å tippe at PC eiere får en versjon dem også. Ikke BC, men blir vell noe mer high tech til pc gamere Modern Combat kom bare til konsoll mener jeg å huske. Endret 8. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det skulle forundre meg om noe liknende iallefall ikke kommer til PC. Men kanskje med mer MP fokus? BF spillene har jo ikke vært nevneværdig plaget med kopiering på lik linje med andre spill til PC, nettopp p.g.a. behovet for CD key? Ett singleplayer spill vil kunne crackes og spilles. Ergo er det mer attraktivt å lansere dette på konsoll only. Så får vi vel en oppfølger til BF2/2142 med samme teknologi, men med MP fokus i god gammel stil? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette ser utrolig bra ut, håper jeg kan kose meg minst 1000 timer med dette så jeg gjorde med BF2 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tipper PC får en annen versjon av BF enn det her. Kommer sikkert noe senere enn 360/PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå